Prioritizari de indexare si crawling a continutului

foot-shooting

Au inceput multi sa deprinda cu usurinta actualizarile si penalizarile pe care Google le propaga de vreo 3 ani de zile. Panda, Penguin, Pidgin, Hummingbird si alte oratanii Google. Nu conteaza ca exista o diferenta intre ele, ideea e ca atunci cand avem o problema pe SEO sint cele mai des invocate.

E simplu, e usor, e la indemana sa invoci probleme cunoscute. E mai greu, mai complicat si mai inaccesibil sa analizezi in amanunt eventuale probleme ce cauzeaza dezindexari din Google.
Read More

Control asupra continutului indexat prin Google WMT

google-webmaster-tools

Google Webmaster Tools a devenit de cativa ani o unealta buna ptr a controla si analiza ce se intampla cu site-ul ptr cautarile organice dar si pentru modul in care continutul poate fi indexat corespunzator. Despre cum analizam sau folosim datele din WMT am mai vorbit, subiectele despre (not provided) si IBL-uri au tot fost dezbatute.

Putini stiu ca exista o serie de unelte folositoare in WMT dar care sint oarecum ascunse pentru ca ele nu sint neaparat direct in meniuri, ci in unele documentatii date de cei de la Google. Cele vizibile in meniuri sint rar folosite ptr ca oamenii nu stiu de ce sau cum sa le foloseasca.
Read More

Google Webmaster Tools + Tableau Software = cracked (not provided) Love

In SEO toata lumea stie ca exista White, Grey si Black Hats. In functie de principii si cunostinte fiecare isi atribuie cate o palarie. Unii spun ca totul in SEO e Black, altii cred ca sint White dar de fapt sint Black. Ambiguitati placute ptr Google, cel care odata cu propagarea erei (not provided) a dezvoltat un nou trend: Dark SEO. “Don’t be evil” e un slogan plin de praf, Google l-a cam pus in rama.

In tot intunericul determinat de lipsa informatiilor privind cuvintele cheie apar tot felul de idei despre cum poti afla totusi informatii despre cuvintele cheie ce genereaza trafic. Da, stiu, SEO e mort, monitorizarea pozitiilor nu mai conteaza, toata lumea e pe Facebook…. sau incepem sa facem PPC, o alta forma de a tria prin fortare online-ul.
Read More

Google webmaster tools neinteresant

Google webmaster tools Azi, cred ca vreo 3 persoane m-au intrebat de ce nu scriu nimic despre Google webmaster tools, despre modalitati de folosire, interpretati, etc.

Saptamana trecuta tin minte cineva ma intrebase cam acelasi lucru despre Google webmaster tools, daca ajuta la ranking, daca rezultatele si ce apare acolo e bun, daca trebuie sa urmareasca frecvent ce e acolo, .etc .

Google webmaster tools si sitemap-ul creat la ei:

  • nu te ajuta sa iesi la cautari mai bine sau mai repede. Nu are nici o treaba cu rankingul
  • nu te ajuta sa fii indexat mai repede, ci doar sa fii indexat corectl
  • nu iti arata Page Rank-ul final, ceea ce arata Google webmaster tools e Page Rank-ul estimat/preconizat pentru o luna de zile.
  • prioritatile si optiunea de crawling nu te fac sa iesi la cautari mai repede si mai sus, nu e deajuns doar asta

Read More