Titluri si descrieri de pagini web relevante pentru cautari

Pasul urmator al tutorialului SEO are ca discutie titllurile si descrierile paginilor. Titlurile si descrierile paginilor fac parte dintr-o serie de factori de evaluare in optimizarea web, folosirea lor corecta are un efect pozitiv asupra intentiei de accesara a unui vizitatori dupa o cautare anume.

Titlurile si descrierile paginilor sint “porti de intrare” cu mesaje care ar trebui sa atraga dar si sa lamureasca un vizitator despre ce urmeaza sa gaseasca pe pagina. Ele au devenit in timp modalitati bune de a spama rezultatele la cautari si de a incerca sa creasca traficul unui site.

Afla daca ai probleme cu titlurile si descrierile paginilor. Vezi cat de relevant esti pentru cautari.
Contacteaza-ma pentru mai multe detalii si vei afla ce se intampla cu site-ul tau!

De cele mai multe ori oamenii dau click pe site-uri ce repeta obsesiv cuvinte cheie in titlu, nu pentru ca ar fi interesati neaparat, ci pentru ca nu au alte optiuni. Completat cu o enumerare repetativa de cuvinte cheie in descriere, succesul e garantat.

Citeste si:  Vechimea unui site ca factor de influenta pe Google

Multe cautari au devenit doar “marfa de trafic” si nu un mod de satisfacere a unei nevoi umane.

Jocuri Barbie

Exemplul de mai sus cu “Jocuri Barbie” ne arata un mod de “optimizare” pentru motoarele de cautare si mai putin pentru oameni si nevoile lor. Cine are timp sa se gandeasca la nevoile vizitatorilor cand traficul aduce bani.

Titlurile ar trebui sa fie succinte si clare, completandu-se cu descrierile paginior. Cuvinte cheie din titlu se vor regasi in descriere creand astfel relevanta pentru o anumita cautare.

Teoretic e simplu, practic e mai greu.

Un titlul de pagina trebuie sa se regaseasca intr-o masura cat mai buna in link si descriere. Continutul trebuie sa sustina elementele anterioare astfel incat sa se creeze o relevanta si o densitate buna.

Descrierile trebuie sa lamureasca pe cat posibil un vizitatori, ca mesaj, si sa atraga ca expunere de cuvinte cheie.

Discutia nu scoate in evidenta ca modul de punere a titlurilor sau al descrierilor ca in exemplul din imagine nu ar fi bun, etic sau conform unor principii, ci doar ca ele nu sint “sanatoase” in timp.

Citeste si:  Ce pagini indexam in Google? Restrictionarea continutului inutil

Spre exemplu pentru acea cautare, si nu numai, multi webmasteri cheltuie bani cumparand link-uri. Link-urile respective trebuiesc “intretinute” in timp pentru a pastra pozitia la cautare. Daca titlurile ar fi fost create astfel incat ele sa fie relevane pentru restul factorilor de ranking, nevoia de IBL-uri platite ar si mai mica. In plus, inscrierea manuala in directoare web ar putea garanta un loc satisfacator la o astfel de cautare.

Pentru proiectul nostru am folosit un plugin deja cunoscut de multi, numit All in one Seo, astfel incat sa avem titlurile asa cum le dorim noi.

Remus a scris despre: Titlul paginii, descrierea si keywords.

4 Comments

  1. nice. unde ati lasat sejururile din grecia 😀 ?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *