Recapitulare criterii onpage pentru optimizare

Hai sa facem o recapitulare a optimizarii onpage a unui site, subiecte ce le-am discutat in tutorialul SEO inceput cu Remus.

Optimizarea onpage incepe sa nu mai para ceva interesant si greu de facut. CMS-urile sint deja optimizate, exista tot felul de pluginuri, module si extensii speciale. Totusi, onpage inseamna si optimizarea continutului, modul de folosire al cuvintelor cheie, aranjarea in pagina, plus multe altele.

Pana acum am vorbit despre:

Astea ar fi cateva subiecte legate de partea onpage, eu le consider destul de importante. Ele sint mai multe, dar explicatiile amanuntite o sa le fac in alte posturi. Tutorialul SEO trece acum in a 2-a etapa, prezentarea partii offpage.

Citeste si:  Trafic organic mai mult prin crawling optimizat

Probabil ca partea offpage o sa starneasca dezbateri mai interesante, in .ro offpage inseamna in special inscriere in directoare web in cantitati de tip bulk si la preturi reduse.

Remus dedica un post Ziua 10:Recapitulare pentru Criteriile de optimizare On-site, despre ce a scris el pana acum.

4 Comments

  1. In .ro offpage inseamna pe langa inscriere in directoare web in cantitati de tip bulk si la preturi reduse si comentarii postate pe diverse bloguri 😛 plus folosirea adwords cam dupa ureche !
    Unii ajung sa apa cu o reclama adword pe propriul site , sau in contexte nepotrivite !

    Reply

  2. Asta cu comentarii pe bloguri o simt pe propria piele….

    Inafara de ce ai spus tu, mai sint si alte metode…

    Reply

  3. Aranjare cuvintelor cheie in context ii ca la scoala la romana. Ti sa da 5 cuvinte (oaie, cal, caine, matza, sobolan) si tu tre sa faci o compunere 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *