Nimicul lui Krumel

Popularitatea paginii in interiorul site-ului

Un subiect destul de important, care tine in special de partea de dezvoltare a unui site, ca parte onpage. Sint rupt de realitate cand vine vorba de development, scripturi, rescriere URL-uri, etc. O sa explice Remus mai detaliat, el se pricepe mai bine.

Eu o sa incerc sa vorbesc, ca o continuare a posturior anterioare, despre cum poti face ca o pagina a propriului site sa fie populara si sa fie bine indexata, eventual sa iasa la rezultate.

Popularitatea unui site sau a unei pagini interioare e data in special de numarul de link-uri care le sustin. Sustinerea cu legaturi web se poate face cu link-uri exterioare si/sau cu link-uri interne.

Cu link-uri exterioare, popularitatea e declarata de numarul de Ip-uri unice de pe domenii unice, link-uri aduse din inscrierea in directoare, comentariile posurilor cu dofollow, recenzii, etc. E nevoie de un numar mai mare de back link-uri decat al concurentei si un procent marit de calitate a link-urilor ce trimit catre propriul site.

Important e ca link-urile care vin catre site sa fie de pe pagini sa site-uri din acelasi domeniu si pe cuvinte cheie tipice domeniului respectiv.

Link-urile interioare sint si ele de valoare, in functie de provenienta si calitatea lor. Arhitectura, harta, structura interna a unui site fac parte din gama de link-uri interioare care pot scoate in evidenta o pagina. Daca un site are organizata bine structura, iar paginile fac legatura intre ele, se poate crea o popularitate de calitate a unei pagini, astfel incat ele sa pozitioneze cat mai bine.

Rescrierea link-urilor, fac ca o pagina sa pozitioneze la o cautare mai bine, mai nou inginerii de la Google zic ca nu ar mai avea importanta lucrul asta.

Popularitatea nu e data doar de Page Rank, link-urile si provenienta lor, plus calitatea sint mult mai importante. E adevarat, toate astea or sa se reflecte in Page Rank, dar din moment ce faci totul cum trebuie, Page Rank-ul nu o sa mai conteze asa mult.

Incercati sa sustineti paginile interioare prin link-uri proprii sau folosind resurse romanesti pentru link building, astfel incat paginile interioare sa poata fi pozitionate cat mai bine la cautari.

CMS-urile ofera optiuni pentru a crea o popularitate una din paginile proprii, WordPress-ul are plugin-uri specifice pentru interlinking.

Remus scrie Despre internal linking.