Popularitatea paginii in interiorul site-ului

Un subiect destul de important, care tine in special de partea de dezvoltare a unui site, ca parte onpage. Sint rupt de realitate cand vine vorba de development, scripturi, rescriere URL-uri, etc. O sa explice Remus mai detaliat, el se pricepe mai bine.

Eu o sa incerc sa vorbesc, ca o continuare a posturior anterioare, despre cum poti face ca o pagina a propriului site sa fie populara si sa fie bine indexata, eventual sa iasa la rezultate.

Popularitatea unui site sau a unei pagini interioare e data in special de numarul de link-uri care le sustin. Sustinerea cu legaturi web se poate face cu link-uri exterioare si/sau cu link-uri interne.

Page rank

Cu link-uri exterioare, popularitatea e declarata de numarul de Ip-uri unice de pe domenii unice, link-uri aduse din inscrierea in directoare, comentariile posurilor cu dofollow, recenzii, etc. E nevoie de un numar mai mare de back link-uri decat al concurentei si un procent marit de calitate a link-urilor ce trimit catre propriul site.

Citeste si:  Situatia link-urilor din piatadelinkuri.ro 2011

Important e ca link-urile care vin catre site sa fie de pe pagini sa site-uri din acelasi domeniu si pe cuvinte cheie tipice domeniului respectiv.

Link-urile interioare sint si ele de valoare, in functie de provenienta si calitatea lor. Arhitectura, harta, structura interna a unui site fac parte din gama de link-uri interioare care pot scoate in evidenta o pagina. Daca un site are organizata bine structura, iar paginile fac legatura intre ele, se poate crea o popularitate de calitate a unei pagini, astfel incat ele sa pozitioneze cat mai bine.

Rescrierea link-urilor, fac ca o pagina sa pozitioneze la o cautare mai bine, mai nou inginerii de la Google zic ca nu ar mai avea importanta lucrul asta.

Popularitatea nu e data doar de Page Rank, link-urile si provenienta lor, plus calitatea sint mult mai importante. E adevarat, toate astea or sa se reflecte in Page Rank, dar din moment ce faci totul cum trebuie, Page Rank-ul nu o sa mai conteze asa mult.

Citeste si:  Link-uri pierdute, problema ignorata si greu controlata

Incercati sa sustineti paginile interioare prin link-uri proprii sau folosind resurse romanesti pentru link building, astfel incat paginile interioare sa poata fi pozitionate cat mai bine la cautari.

CMS-urile ofera optiuni pentru a crea o popularitate una din paginile proprii, WordPress-ul are plugin-uri specifice pentru interlinking.

Remus scrie Despre internal linking.

10 Comments

  1. foarte util ce zici tu aici, material bun, chiar acum lucrez la o prezentare pt un client si nu gaseam ce sa ii mai spun ca trebuie facut, si mai mult decat atat nu stiam chiar toate trucurile pana acum.
    ps: mai verifica spelingul putin 🙂
    Toate cele bune.

    Reply

  2. Mersi Eddy de comentatiu.

    Legat de spelling, trebuie sa imi curat tastaura sau sa o schimb. X-(
    Nu imi mai tasteaza toate literile.

    Reply

  3. No offense!
    Prin PR se masoara popularitatea unui site.
    Este gresita fraza ta: “Popularitatea nu e data doar de Page Rank, link-urile si provenienta lor, plus calitatea sint mult mai importante. E adevarat, toate astea or sa se reflecte in Page Rank, dar din moment ce faci totul cum trebuie, Page Rank-ul nu o sa mai conteze asa mult.”
    🙂

    Reply

  4. Link popularity

    Link popularity is a measure of the quantity and quality of other web sites that link to a specific site on the World Wide Web. It is an example of the move by search engines towards off-the-page-criteria to determine quality content. In theory, off-the-page-criteria adds the aspect of impartiality to search engine rankings. Link popularity plays an important role in the visibility of a web site among the top of the search results. Indeed, some search engines require at least one or more links coming to a web site, otherwise they will drop it from their index.

    Search engines such as Google use a special link analysis system to rank web pages. Citations from other WWW authors help to define a site’s reputation. The philosophy of link popularity is that important sites will attract many links. Content-poor sites will have difficulty attracting any links. Link popularity assumes that not all incoming links are equal, as an inbound link from a major directory carries more weight than an inbound link from an obscure personal home page. In other words, the quality of incoming links counts more than sheer numbers of them.

    Sursa.

    No offense taken. 🙂

    Reply

  5. Asa cum sunt site-uri cu PR mare care nu apar sus la keyword-urile lor principale, asa sunt si site-uri fara PR sau cu PR0 care sunt primele la cautari grele. Da, PR-ul poate da o oarecare masura a popularitatii si calitatii unui site, dar nu trebuie luat ca o lumina calauzitoare, pentru ca te poate induce in eroare. Depinde fiecare ce intelegem prin popularitate 🙂

    Cat despre rescrierea link-urilor, nu stiu ce sa zic, eu o sa continui sa imi rescriu site-urile chiar daca am citit articolul de pe blogul Google. Cum zicea cineva, chiar si ei pe blog-ul oficial google folosesc rewrite, dar ne zic noua sa nu il folosim 😐

    Reply

  6. Vad ca m-ai adaugat inainte de a aproba comentariul…

    Sint Dofollow dar asta nu inseamna ca sint si usor de spamat.

    Dimporiva.

    Reply

  7. PR-ul nu-i biblie. Moody de pilda se ocupa de credit ranking si sunt tari sau companii care merg bine si se trezesc cu creditul spart, si altele care merg prost si n-au probleme. La fel si PR-ul.

    @eddy: chestia cu “spelingul” e-n gluma, nu? 😀

    In masura in care comentariul apare, te-adaug in baza de date We Follow. Succese maxime!

    Reply

  8. revin…
    PR-ul este o modalitate prin care google masoara importanta unui website in functie de popularitatea care o are…
    “One of Google’s methods to measure the importance of a web page according to its popularity and links to other websites.”
    white-hat-web-design.co.uk/articles/dictionary.php

    Reply

  9. Ok, n-are rost sa avem o polemica pe subiectul asta. 🙂

    Reply

  10. Pana de curand si eu credeam ca PR-ul este o modalitate prin care google masoara importanta unui website in functie de popularitatea care o are .
    Mi-am schimbat parerea de cand am constatat ca eu am 90 % din traficul pe diverse siteuri si forumuri , din motoarele de cautare , 95 % venind din google .
    Cred ca cel mai mult la un site conteaza traficul , mai ales cel care provine din motoarele de cautare si provine din cuvintele cheie ale acelui site .

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *