Carti SEO, e-book-uri platite

Carte Seo scrisa de Krumel Mi se tot sugereaza sa scriu o carte despre SEO, in romana si pe care sa o vand. Detest faza asta, cartile SEO si in general secretele vandute pe bani. Nu cred ca o persoana care are o imagine bazata pe altruism de informatie (sharing), experienta si rezultate in domeniu ar trebui sa scrie carti pentru a le vinde ca si cum ar si spuma a ceea ce face acea persoana. Mai ales ma irita aspectul financiar, lasi impresia ca acei cativa dolari sau euro ti-ar plati hostul sau ai reusi sa iti mai cumperi un domeniu.

Ma gandesc ca persoanele care tin la reputatia lor si la caracterul dovedit prin ceea ce fac, nu ar trebui sa vanda astfel de … informatii platite (secrete seo dezvaluite pe bani) care se gasesc gratuit pe web.

E o forma buna de PR, cunosc ….dar totusi, reputatia ta nu are nevoie de un element de PR bazat pe vanzari de carti SEO sau e-book-uri platite. Marea lor majoritate sint “devalorizate” de informatie, in special pentru ca o astfel de carte nu e actuala.
Read More

Vechimea unui site ca factor de influenta pe Google

Vechi, batran, varstaVarsta unui domeniu web starneste intrebari despre influenta asupra cautarilor in Google si daca vechimea unui site e un factor singular sau face parte dintr-o insumare de factori.

Google tine cont de site-urile vechi, dar si de domeniile care sint statornice in timp. Ele sint favorite pentru indexarile facute de Google, dar asta nu inseamna ca ele nu pot fi devansate la cautari.

Prin August 2006 (textul e defapt de prin 2005, dar eram pe un alt site) scriam despre sumarul brevetului Google si specificatiile importante pe care le contine. Unul din ele era Data de emitere al unui document ca factor important de influenta.

Citez:
Read More

Ghid scurt despre crearea de sitemaps si harta site

Harta Site Folder Exista doua tipuri de harti pentru site-uri. Unul pentru vizitatori si altul pentru roboti.

In continuare vom vorbi despre zona tehnica a SEO, deci de sitemap-ul pentru roboti. Desi foarte util, sitemap-urile nu sunt obligatorii.

Exista o serie de recomandari privind sitemap-urile, vor enumera o serie din ele, recomandari de baza.

Read More

Arhitectura, harta, structura interna a unui site

Arhitectura site In postul despre elemente de optimizare ale unei pagini web vorbeam despre 4. Structura interna a unui site si care ar fi importanta unei structuri interne in cadrul optimizarii onpage.

Structura interna a unui site conteaza mult, in special prin arhitectura creata se poat scoate in evidenta anumite cuvinte cheie prin intermediul categoriilor, subcategoriilor sau paginilor unui site. In plus, se poate crea o harta a site-ului care e utila ambelor parti: oameni si roboti.

Oamenii pot naviga si retine usor unele link-uri, robotii pot verifica si scoate in evidenta in SERPs paginile relavante. In plus, paginile interne devin sustinute de catre propriile pagini, ceea ce nu e de evitat.

E destul de greu sa iti imaginezi online un site cu o arhitectura buna, mai ales sa consturiesti o structura interna care sa te ajute.
Read More

Etape de optimizare on page pentru pagini web

Optimizare pagini web Azi vorbim despre optimizarea on page ca parte a promovarii web. Optimizarea unei pagini web si clasificarile de optimizare a unei pagini web dupa nivele de lucru. Nu optimizezi la nimereala, ci trebuie sa tii cont de fiecare element al optimizarii, astfel incat promovarea sa fie cat mai profitabila prin locurile la cautari pe motoarele de cautare.

In August 2006 spuneam despre optimizarea pentru motoarele de cautare:

Optimizare pentru motoarele de cautare – un ansamblu de operatiuni la nivel de sursa, structura sau design, corelat cu inscrierea paginilor in directoare de specialitate, ce are ca rezultat optinerea unul loc cat mai relevant pentru unul sau mai multe cuvante cheie dorite.

Ansamblul sau insumarea de operatiuni ar trebui clasificata astfel inca sa nu omitem nimic.
Read More

Titluri si descrieri de pagini web relevante pentru cautari

Pasul urmator al tutorialului SEO are ca discutie titllurile si descrierile paginilor. Titlurile si descrierile paginilor fac parte dintr-o serie de factori de evaluare in optimizarea web, folosirea lor corecta are un efect pozitiv asupra intentiei de accesara a unui vizitatori dupa o cautare anume.

Titlurile si descrierile paginilor sint “porti de intrare” cu mesaje care ar trebui sa atraga dar si sa lamureasca un vizitator despre ce urmeaza sa gaseasca pe pagina. Ele au devenit in timp modalitati bune de a spama rezultatele la cautari si de a incerca sa creasca traficul unui site.

Afla daca ai probleme cu titlurile si descrierile paginilor. Vezi cat de relevant esti pentru cautari.
Contacteaza-ma pentru mai multe detalii si vei afla ce se intampla cu site-ul tau!

De cele mai multe ori oamenii dau click pe site-uri ce repeta obsesiv cuvinte cheie in titlu, nu pentru ca ar fi interesati neaparat, ci pentru ca nu au alte optiuni. Completat cu o enumerare repetativa de cuvinte cheie in descriere, succesul e garantat.

Multe cautari au devenit doar “marfa de trafic” si nu un mod de satisfacere a unei nevoi umane.
Read More

Articole lungi sau scurte pe blog?

BloggingBlogul si romanul

Am ajuns intr-o perioada in care blogul este un ย“must haveย” pentru orice om de televiziune, politician, journalist sau Gigel din coltul blocului. Nu vreau sa fiu rautacios si sa ating cumva pe cei care chiar scriu articole de calitate pe blogurile proprii. Incerc doar sa explic faptul ca blogurile devin, deja, o sursa de informare si din moment ce tot mai multi se decid sa isi creeze un blog, ne putem trezi, in viitorul apropiat, cu foarte multe materiale care dezinformeaza.

Lung sau scurt ?

Foarte multi dintre cei care isi creeaza bloguri raman insa in anonimat. Adica sunt cititi de vreo 10-12 persoane din cercul de prieteni si cam atat. Unii dintre ei poate ca nu au nimic de spus, insa altii chiar au de aratat lumii continut de calitate.
Read More

Tutoriale seo sau cum sa iti faci corect un site si sa iesi la rezultate

Cum saO sa incep in curand sa postez, impreuna cu Cretu Remus, o serie de pasi, de tip tutoriale, in care vom prezenta moduri corecte de analiza, alegere nise, creare de site-uri, creare de back link-uri si modalitati de ajungere in Google ca cuvinte cheie dorite.

De ce Remus?
Pentru ca, daca tineti minte, din analiza facuta de mine … foarte putini romani scriu despre SEO si SEM in limba romana, marea majoritate prefera sa scrie in engleza. Sau, din romanii care scriu in romana, unii din ei au experiente mai mult pe US decat pe .ro

In plus, il si cunosc. Noi am lucrat impreuna, el fiind din Iasi ..tot el avand si initiativa.
Read More

Secrete SEO dezvaluite

Secrete SeoUn titlul de post senzational, stiu. ๐Ÿ˜€
Si titlul si postul ar trebui sa fie senzationale, la fel ca si subiectul. Secrete Seo dezvaluite in premiera in .ro…un fel de OTV seo. ๐Ÿ˜•

Acum partea serioasa, exista secrete Seo si o sa vi le spun in premiera senzationala extra uimitoare… secretul in Seo e….. munca. <:-PSenzational secret seo, nu?Deci, daca muncesti mult ai dezvaluite toate secretele Seo si o sa devii .... fara secrete Seo.Cei care spun ca au secrete seo si le dezvaluie contra cost....nu au secrete pentru ca dezvaluindu-le contra cost marele secret seo....nu mai e secret. DOh!!!Din ce in ce mai multi experti seo din .ro vand contra cost secrete seo. O marlanie care nu e neaparat specific romaneasca, dar care prinde foarte bine si la noi, mai ales ca seo a devenit un subiect destul de discutat intre webmasteri. Toate firmele ofera servicii seo, normal ale lor sint mai bune decat alte concurentei...putini din ei avand rezultate, un profil puternic si clienti care sa ii recomande.Spre exemplu:

Optimizare web spam

Nu dam nume de firme, pentru ca nu intentionez sa discreditez o firma, ci sa semnalez o prostie…o marlanie.

Serviciile Seo garantate sint o alta marlanie. Ca o firma sa ofere garantii seo ar trebui sa stie ca un rezultat nu poate fi grarantat, pentru ca daca e garantat… ceva nu e in regula.

Nu mai zic ca nu exista secrete seo in “a fi listat in Googlein mai putin de 24 de ore“. Unii au reusit sa fie listati in Google imediat dupa postare, 24 de ore fiind deja un termen destul de mare.

Unii indivizi, ptr ca nu le pot spune prestatori seo, au inventat moroare de cautare noi: Google Seo , Yahoo Seo, Msn Seo.

promovare web

Nu ar trebui sa fiti mirati, orice se poate in .ro Sint sigur ca si ei au secrete seo de dezvaluit. ๐Ÿ˜‰

Daca oferi astfel de secrete seo, am un sfat … ar fi sa-i lasi pe cei care stiu seo sa faca seo cum trebuie, astfel incat seo sa nu devina o magie pentru clienti sau un domeniu de speriat datorita serviciilor oferite de firme care nu au o treaba cu asa ceva, dar vor sa mai castige un ban in plus.

Unii si-au gasit o noua pasiune: pescuitul. Ceea ce e benefic. ^:)^

Post cu tenta ironica si iz de misto la adresa celor care cred ca astfel de marlanii nu pot fi combatute. Evident, repetarea cuvantului “secrete seo” e cu un scop clar: iesirea la rezultate astfel incat userii romani sa aiba si o versiune reala a ceea ce se numeste “secrete seo”.

Dai un ban da` iei nofollow

Uite ce inseamna sa platesti o reclama in .ro

1

2

Cu alte cuvinte, dai un ban sa obtii …nimic.

Nu mai zic de “partenerii” de link exchange care tin site-ul o perioada fara nofollow, ca apoi sa nu mai fie parteneri corecti.

Sfat: folositi extensii care arata nofollow cum ar fi Search status sau seopen (inca nu merge pe FF3).