Home » Link building » Pagina 2

Link building

Anchor textul unui link

  • Krumel 

Ancora In postul anterior, despre ce sint backlink-urile, vorbeam despre calitatea backlink-urior, provenienta lor, numarul, .etc … dar inca nu am scris nimic despre anchor text-ul unui backlink. E un factor important, precum multi altii care dau valoare unui backlink.

Ce e un anchor text?
Anchor textul unui link e cuvantul cheie atribuit unui link ce face o legatura catre un site. Deci, cuvintele cheie „linkate” devin anchor text-ul unui backlink.

Cu alte cuvinte, atunci cand atribui unui cuvant cheie un link care e relevant pentru pagina catre care faci trimitere si evident de pe pagina de pe care faci trimitere, inseamna ca faci SEO (SEM daca link-urile sint externe) si in nici un caz spam, asa cum un ilustru afon in SEO acuza pe propriul blog zilele trecute.
Citește mai mult »Anchor textul unui link

Ce sunt backlink-urile?

  • Krumel 

Back LinkPartea a doua a tutorialului SEO trateaza subiecte despre modalitatile de linkbuilding si in special de optimizarea offpage. Nu e de ajuns sa lucrezi onpage, rezultatul a ceea ce ai creat pe site trebuie sustinut prin link-uri de sustinere, IBL-uri, backlink-uri, incoming links, Inbound Links, etc.

Unii cred ca doar IBL-urile sint importante in SEO, ignorand partea onpage. Se ajunge la a plati link-uri care sa sustina pagini fara continut relevant si cu optimizare onpage proasta. Probabil de aia si asa mult spam pe .ro, e preferabil sa sustii un nimic si sa scoti bani din reclame. Cu alte cuvinte, interesul fata de vizitatori e limitat la a da click pe reclame sau a intra pe site, pentru impresiile din cont.

E gresit.
Citește mai mult »Ce sunt backlink-urile?

Tutoriale seo sau cum sa iti faci corect un site si sa iesi la rezultate

  • Krumel 

Cum saO sa incep in curand sa postez, impreuna cu Cretu Remus, o serie de pasi, de tip tutoriale, in care vom prezenta moduri corecte de analiza, alegere nise, creare de site-uri, creare de back link-uri si modalitati de ajungere in Google ca cuvinte cheie dorite.

De ce Remus?
Pentru ca, daca tineti minte, din analiza facuta de mine … foarte putini romani scriu despre SEO si SEM in limba romana, marea majoritate prefera sa scrie in engleza. Sau, din romanii care scriu in romana, unii din ei au experiente mai mult pe US decat pe .ro

In plus, il si cunosc. Noi am lucrat impreuna, el fiind din Iasi ..tot el avand si initiativa.
Citește mai mult »Tutoriale seo sau cum sa iti faci corect un site si sa iesi la rezultate