Ce sunt backlink-urile?

Back LinkPartea a doua a tutorialului SEO trateaza subiecte despre modalitatile de linkbuilding si in special de optimizarea offpage. Nu e de ajuns sa lucrezi onpage, rezultatul a ceea ce ai creat pe site trebuie sustinut prin link-uri de sustinere, IBL-uri, backlink-uri, incoming links, Inbound Links, etc.

Unii cred ca doar IBL-urile sint importante in SEO, ignorand partea onpage. Se ajunge la a plati link-uri care sa sustina pagini fara continut relevant si cu optimizare onpage proasta. Probabil de aia si asa mult spam pe .ro, e preferabil sa sustii un nimic si sa scoti bani din reclame. Cu alte cuvinte, interesul fata de vizitatori e limitat la a da click pe reclame sau a intra pe site, pentru impresiile din cont.

E gresit.
Read More

Tutoriale seo sau cum sa iti faci corect un site si sa iesi la rezultate

Cum saO sa incep in curand sa postez, impreuna cu Cretu Remus, o serie de pasi, de tip tutoriale, in care vom prezenta moduri corecte de analiza, alegere nise, creare de site-uri, creare de back link-uri si modalitati de ajungere in Google ca cuvinte cheie dorite.

De ce Remus?
Pentru ca, daca tineti minte, din analiza facuta de mine … foarte putini romani scriu despre SEO si SEM in limba romana, marea majoritate prefera sa scrie in engleza. Sau, din romanii care scriu in romana, unii din ei au experiente mai mult pe US decat pe .ro

In plus, il si cunosc. Noi am lucrat impreuna, el fiind din Iasi ..tot el avand si initiativa.
Read More

Dai un ban da` iei nofollow

Uite ce inseamna sa platesti o reclama in .ro

1

2

Cu alte cuvinte, dai un ban sa obtii …nimic.

Nu mai zic de “partenerii” de link exchange care tin site-ul o perioada fara nofollow, ca apoi sa nu mai fie parteneri corecti.

Sfat: folositi extensii care arata nofollow cum ar fi Search status sau seopen (inca nu merge pe FF3).

Valoarea unui link – factori cu influenta

Cred ca unii dintre voi isi aduc aminte de analiza celor de la SEOmoz legat de Search Engine Ranking Factors, factori importanti pentru a iesi la cautari, a fi indexati cum trebuie, a avea relevanta, a exclude sau include pagini in motoare de cautare, Google in special.

In cazul in care credeati ca ceea ce au facut cei de la SEOmoz e tot ce trebuie sa stiti, va inselati: Link Value Factors – factori care dau valoare unui link, indiferent ca e domeniu, pagina sau link exclus din indexari.
link-value.jpg
Trebuie sa tineti cont de faptul ca unele influente, aplicari ale acestei analize…sint valabile in mod special pentru continutul englezesc si au o aplicabilitate de 70-80%, sau poate chiar mai putin, pentru continutul regional (.ro)

Multi cred ca vor deveni, redeveni experti si dupa analiza asta…cei care stiau din practica lucrurile astea si care vor sa le analizam pe continut romanesc, va astept la comentarii.