Ce face statul roman la tine pe site?

paie
Ce ar fi daca pentru un anumit segment de vizitatori ai putea sti profesia, domeniul in care activeaza sau potentialul financiar? Sint unii care stiu direct din conturile clientilor care au cumparat servicii sau produse, doar ca nu stiu sa le foloseasca. Sint altii care pot determina informatiile astea din Google Analytics, sper ca acum sa le treaca prin cap ca le-ar putea folosi.
Read More

Traiasca piata care dezvolta tampiti!

Cea mai tare smecherie pe care romanii au perpetuat-o dupa revolutie e manipularea sau prosteala la nivel de mase. E simplu acum, “ziarele online” sint flamande de informatii, orice tip de informatii .. doar sa poata publica ceva online, sa se invarta bannerul si sa mai facem succes in online. E mai usor sa stai la birou pe “aifon” si sa faci jurnalism, decat sa mergi pe teren si sa vezi lucrurile concret. Jurnalismul nu mai e de mult despre oameni si povestile lor, ci doar despre povesti pe care unii le atribuie lor.

Nu, articolul nu e despre jurnalisti, dar si ei fac parte dintr-o piata care dezvolta tampiti.

Read More

Recomandari: SEM Days si Market Motive

Am doua recomandari ptr cei interesati de SEO, SEM si altele ce tin de marketingul pe motoarele de cautare dar nu numai. Sint doua recomandari ce merita mentionate ptr ca ele sint premiere in Romania si pot interesa un anumit segment de cititori.

SEM Days – primul eveniment de marketing pe motoarele de cautare din Romania

Mai toti care sint in domeniul SEM isi doresc un eveniment specific in Romania. Sint sigur ca si cei din Bucuresti (Lumea SEO PPC) dar si altii (ma includ printre ei) au incercat sa faca sau si-au dorit un eveniment specific in Romania. Eu aveam in planificare un astfel de eveniment ptr Iasi, dar intre timp cei de la 2Parale s-au miscat mai repede.

Un astfel de eveniment ar fi trebuit sa apara mult mai devreme, dar in Romania piata e impartita intre “noi si concurenta”. Nu exista un numitor comun care sa aduca la aceeasi masa diferiti concurenti, nu exista un interes comun. In vest astfel de evenimente sint create cu un interes comun: promovarea serviciilor, schimb de experienta, networking, imagine.
Read More

“Clienti dati dracului” in SEO si SEM

Un fel de “Clients from Hell” in versiune romaneasca, dar titlul folosit mi se pare ceva mai bun asa. 🙂

“Clientul nostru, stapanul nostru.” cred ca e o zicala ce afecteaza negativ mentalitatea unora dintre noi. Clientii ajung sa ceara in SEO lucruri pe care nu le pot sustine. “Vreau rezultate, nu ma intereseaza” e raspunsul unui client care nu stie online si cum se fac afacerile pe online.

Read More

Carti bune oferite gratuit de Google Ebook

Am mai scris despre cartile SEO pe care multi doresc sa le citeasca, nu sint un consumator de carti de SEO dar in schimb consum carti pe alte subiecte.

Mi-am adus aminte zilele trecute despre o faza super interesanta facuta de niste analisti pe .com (despre care n-o sa va zic nimic inca) pe care am citit-o pe un ebook. Am vrut sa caut fragmentul respectiv pe net pentru a putea sa imi sustin unele afirmatii intr-un viitor articol.

Asa am ajuns sa gasesc cartea pe care o citisem ca ebook, gratuita pe internet. O ofera Google, evident, prin optiunea Books. Si daca tot am gasit mai multe carti pe care le-am citit sau intenionez sa le citesc, am zis va dau si voua link-urile.
Read More

Daca tot te-ai saturat de spam, pune mana si ajuta

Articol lung, il puteti citi pe diagonala! Are si poze!

O parte din voi stiti discutiile si carota vesnica despre spamul din .ro, eroi blogosferici dau sfaturi si critica SEO spamul precum articolele postate in sectiunea “fata de la pagina 5”. Multa inversunare impotriva celor ce fac spam, dar doar ca intentie …practic, nimic. Ah, ba da …cu cat vorbim despre altii ca fac spam …cu atat mai mult ne tinem in atentia oamenilor si facem niste bani. Asta nu e tot o forma de spam? Oare!

Oamenii sint mai inversunati in a vorbi (pe langa subiect de multe ori) despre spam si spammeri in loc/decat sa puna mana si sa raporteze spamul la Google. Probabil raportarea de spam nu aduce trafic si nici popularitate …e mai “cul” sa “eradichezi spamul prin combaterea (linsarea) publica celor care o fac”. L-)

Sint satul de atitudinea comunista ale unor..democrati.
Read More

Greseli (incredibile) realizate in .ro la lansarea unui site

M-am gandit sa scriu articolul asta pentru ca inca vad cum „antreprenorii” din .ro lanseaza site-uri ca si cum ar da drumul la apa unui vapor, cu sampanie sparta, fanfara si multi „gura casca”. O sa spuneti ca nu inteleg ce inseamna PR, o sa va spun ca da …genul asta de PR nu il inteleg.

E un fel de “graba strica treaba” in .ro, frecvent sint lansate si promovate site-uri ce nu sint terminate sau care nu au trecut printr-un filtru de verificare. Evident, pretentiile sint mari pentru ca ele apartin unor asi in online-ul romanesc. Nu mai vorbesc de faptul ca ele dupa 2-3 luni mor subit.

Am vazut greselile astea si la clienti de ai mei dar si la mari antreprenori romani care, grabiti sa lanseze la apa un esec, uita sa acopere niste lucruri. Le voi enumera in cele ce urmeaza:
Read More

ZeList Monitor si MediaIQ unelte romanesti de monitorizare online

Acest articol nu are caracter comercial, ci doar informativ sau educational. Dealtfel, tot acest blog nu are caracter comercial, articolele scrise de mine sint pur informale, cei care vor sa invete din experienta mea sint bine veniti. Asta ca sa mai spulber din impresiile unora care cred ca bani se castiga doar pupand pe altii in cur.

Revenind, mi-am facut un cont pe ZeList Monitor si MediaIQ in ideea de a testa si a vedea daca aceste unele sint relevante si pot fi folosite pentru cei ce fac SEO si SEM.
Read More