Home » Analiza de continut

Analiza de continut

 
Invata sa analizezi continutul astfel incat sa poti performa cat mai bine in SEO.

Optimizarea continutului trebuie sa aiba la baza o analiza de continut care sa defineasca subiectul si cuvintele cheie.

Rolul optimizarii link-urilor interne ale unui site

  • Krumel 
Evaluare SEO

Elemente comune pentru evaluare link-urilor (interne sau externe) oferite in continut.

O zona putin folosita in optimizarea paginilor tine de utilizarea corecta a legaturilor interne dintre pagini (numite link-uri interne sau internal linking).

Putin stiu ca link-urile interne dintr-un site sunt o forma foarte buna de a descoperi continutul relevant si de a crea corelari intre subiecte, atat pentru roboti cat si pentru vizitatori.

De obicei link-urile interne sunt pana la un anumit nivel create din inertie. O pagina ofera un link intern catre o alta pagina doar daca stim ca exista un continut asemanator sau prin sistemele automate de legaturi oferite de unele platforme de blogging sau ecommerce.

Dar lucrurile sunt mult mai profunde atunci cand vine vorba de link-uri interne si legaturile dintre subiecte.
Read More »Rolul optimizarii link-urilor interne ale unui site

Cum calculeazi CTR-ul link-urilor interne pentru paginile tale

  • Krumel 

click here

Te-ai intrebat vreodata, creator/creatoare de continut (content writer) fiind, daca vizitatorii dau click pe link-urile din articole? Dar daca vizitatorii vad partea cea mai importanta dintr-un articol?

Ai incercat sa iti setezi un sablon de lucru astfel incat sa poti crea continut care genereaza interactivitate cu link-urile pe care le contine un articol?

Daca nu, atunci uite o metoda pe care o poti folosi foarte usor.

Scopul e imbunatatirea performantei privind interactivitatea cu link-urile din articole si reoptimizarea acestui mod de a crea continut.

Read More »Cum calculeazi CTR-ul link-urilor interne pentru paginile tale

Cum sa analizezi rapid strategia de continut a unui concurent

  • Krumel 
Tag Cloud articol

Tag Cloud-ul pentru acest articol.

De vreo cativa ani optimizarea pentru motoarele de cautare nu se mai bazeaza pe liste de cautari, ci pe subiectele pe care acestea le dezvolta.

Ma amuza expertii locali care inca recomanda listele de cautari ca fiind determinante pentru strategia de creare de continut pe bloguri, in special.

Orientarea continuntului dupa subiect si nu dupa liste de cautari aduce un vocabular specific in continut, lucru care ajuta mult mai mult definirea subiectelor tratate. Nu are rost sa mai vorbesc despre cunoasterea intentiei audientei si a modului de folosire a serviciului, produsului, locatia, etc. descris.

Acest vocabular specific poate determina mai usor ceea ce Google numeste E-A-T (Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness – Expertiza, autoritate si incredere)1. Partea de autoritate e determinata de cel/cea care scrie continutul, autoritatea in domeniu2 si confirmarea sociala pe care o are.

Read More »Cum sa analizezi rapid strategia de continut a unui concurent

Creaza continut de calitate pentru campaniile SEO

  • Krumel 

Trendul in online, chiar si in Romania, e sa creezi continut. Mult continut. Si sa fie de calitate, asa cum cer cei de la Google. Tone de pagini indexate in Google in ideea unui trafic marit. Magazinele online ar fi in stare sa indexeze si situatiile contabile ptr a genera cat mai mult trafic. Mult inseamna bun, sa fie.

Nu mai zic de bloggeri care pe langa taguri indexeaza arhive, pagini de comentarii si daca ar putea, ar indexa si activitatea Social Media. Sa fie acolo, nu se stie de unde sare banul. O mica marlanie manipulatorie ca apoi sa strigam ca SEO = SPAM.
Read More »Creaza continut de calitate pentru campaniile SEO

Ce e long tail si de ce conteaza?

  • Krumel 


Asa cum am zis intr-un post anterior, 2010 il dedic si studierii long tail-ului si a conversiei in .ro. Prin studiile pe care le voi face vreau sa arat ca a avea trafic mult nu e acelasi lucru cu a avea conversii multe. Sint multi in .ro care gandesc …usor, crezand ca mai mult trafic inseamna mai multe conversii, calculul fiind simplu.

Conversiile de pe traficul mult sint conditionate de multe alte criterii (oferta, UX, design, etc) si deci nu e indicat axarea in special pe trafic mult.

Indiferent ca faceti SEO sau PPC, long tail-ul poate aduce conversii cu eforturi minime. Pentru a avea rezultate din long tail aveti nevoie de continut bogat in cuvinte cheie relevante pentru nisele in care activati.
Read More »Ce e long tail si de ce conteaza?

Arhitectura informatiei, harta si structura interna a unui site

  • Krumel 
planificare structura

Planificare structura krumel.ro

Pentru a crea si optimiza corespunzator un site ar trebui ca modificarile facute sa ofere robotilor care analizeaza site-ul, dar si vizitatorilor, o ierarhizare a continutului.

In general, ne descurcam mai bine atunci cand lucrurile sunt clare, reglementate bine si in mod firesc.

In SEO structurarea de date si a continutului e la fel de importanta. Mai ales acum in era mobila.
Read More »Arhitectura informatiei, harta si structura interna a unui site

Etape de optimizare on page pentru pagini web

  • Krumel 

Optimizare pagini web Azi vorbim despre optimizarea on page ca parte a promovarii web. Optimizarea unei pagini web si clasificarile de optimizare a unei pagini web dupa nivele de lucru.

Nu optimizezi la nimereala, ci trebuie sa tii cont de fiecare element al optimizarii, astfel incat promovarea sa fie cat mai profitabila prin locurile la cautari pe motoarele de cautare.

In August 2006 spuneam despre optimizarea pentru motoarele de cautare:

Optimizare pentru motoarele de cautare – un ansamblu de operatiuni la nivel de sursa, structura sau design, corelat cu inscrierea paginilor in directoare de specialitate, ce are ca rezultat optinerea unul loc cat mai relevant pentru unul sau mai multe cuvante cheie dorite.

Ansamblul sau insumarea de operatiuni ar trebui clasificata astfel inca sa nu omitem nimic.
Read More »Etape de optimizare on page pentru pagini web

Optimizarea de Meta titluri si descrieri pentru un CTR mai bun

  • Krumel 
meta titlu si descriere

Titluri si descrieri din SERPs

Meta titlurile si meta descrierile paginilor fac parte dintr-o serie de factori de evaluare in optimizarea web, folosirea lor corecta are un efect pozitiv asupra intentiei de accesara a unui vizitatori dupa o cautare anume.

Aceste optimizari de meta-uri sunt elementele de inceput in SEO si ele analizate cu atentie.

Read More »Optimizarea de Meta titluri si descrieri pentru un CTR mai bun