Home » Ecommerce » Structurarea puterii brandului si a loializarii clientilor pe judete

Structurarea puterii brandului si a loializarii clientilor pe judete

O zona destul de slab dezvoltata in Romania, cel putin la nivel de articole, e cea referitoare la userii loiali si puterea brandului manifestata prin cautari. Sint putine site-uri romanesti care stiu sa dezvolte loializarea sau care stiu sa observe puterea unui brand in cautari.

Google Analytics a introdus un Dashboard ce ofera informatii in functie de zona geografica, per judete in Romania. E o unealta excelenta pentru cei care sint interesati de clientii lor si puterea brandului manifestat prin cautari, per judete.

Motivele ptr care ar trebui sa va intereseze ar fi urmatoarele:

– in functie de judet puteti vedea ce clienti va sint loiali. Clientii loiali sint cei care aduc valoare, recomanda si genereaza vanzari constante. Efortul de a vinde acestor clienti e destul de redus, valoare vanzarilor poate fi crescuta fara efort.

Returning_visitors

Criteriul nu e sa tineti cont de toti vizitatorii dintr-un judet, ci doar de cei care revin si cumpara in mod constant.

– in functie de judet puteti vedea cat de popular e brandul vostru. Mi se pare interesant si util sa stiti ca in anumite judete aveti o popularitate mai mare decat altele.

popularitate_brand_organic

Sortati doar traficul organic venit de pe cautarile dupa brand sau numele domeniului. Acesti oameni au auzit de voi, obisnuiesc sa caute pe Google folosind brandul vostru. Multi cauta produse in Google folosind un brand ptr a gasi rezultatele relevante sau din obisnuinta.

– in functie de judet puteti vedea numarul de tranzactii realizate. Unii oameni, din anumite judete, au o situatie financiara mai buna sau un interes mai mare ptr produsele pe care le oferiti.

tranzactii_judete

Le puteti da oferte speciale, ii puteti indruma in showroom-uri, le puteti oferi transport cu pret special. Acesti oameni merita efortul vostru, trebuie sa ii tratati corespunzator. De aici vin cele mai bune vanzari, cele mai bune recomandari.

Aceste harti pot fi folosite pe diferite surse de trafic, dupa anumite alte criterii pe care le puteti lua in considerare. Puteti vedea unde performeaza cel mai bine campaniile Adwords sau Facebook, puteti vedea cine converteste cel mai bine din Newsletter.