Ce ar fi daca pentru un anumit segment de vizitatori ai putea sti profesia, domeniul in care activeaza sau potentialul financiar? Sint unii care stiu direct din conturile clientilor care au cumparat servicii sau produse, doar ca nu stiu sa le foloseasca. Sint altii care pot determina informatiile astea din Google Analytics, sper ca acum sa le treaca prin cap ca le-ar putea folosi.
Daca Facebook stie in mod exact informatiile demografice, profesiile si interesele prin faptul ca userii dau aceste informatii, Google trebuie sa faca niste corelari. Corelarile se fac intre datele obtinute de la utilizatori prin sistemele pe care acesta le detine. De la G+ poate afla varsta, interesele, preferintele, din Gmail conversatiile frecvente, topicurile dezbatute, legatura cu alti utilizatori, din Youtube informatii legate de continutul video, din Adwords si Analytics poate corela multe alte informatii tinand cont de activitatea pe diferite site-uri si nu numai. O adevarata retea cu conexiuni si corelari de date, totul ptr a sti cat mai mult despre vizitatori.
O informatie furnizata, de cele mai multe ori fara ca noi sa vrem sau sa stim ca o facem, e livrarea numelui providerului de internet pe care il folosim. In mare parte, utilizatorii generali poarta numele providerilor populari, piata fiind impartita in 4-5 jucatori mari. Restul sint retele de cartier care au rezistat sau firme mici si mijlocii care au dezvoltat regiuni.
Institutiile publice (dar nu numai) in schimb isi marcheza in clar providerul, motiv pentru care Google il si ofera in statistici printre cele generale.
Pentru ca noi obisnuim sa ne analizam vizitatorii, sa ii segmentam, sa ii impartim in diferite categorii si abia apoi sa dam drumul la campanii sau sa luam unele decizii, ne-am creat metode de a identifica vizitatorii. Din categoriile de vizitatori segmentati de noi, azi va ofer una cu potential mare: functionarii publici ai statului roman.
In functie de site, in functie de nisa, in functie de interes, in acest raport veti putea vedea daca oameni ce lucreaza in institutii ale statului au ajuns pe blogul vostru sau au cumparat servicii/produse de pe magazinul online pe care il detineti.
Un raport personalizat pentru cei ce vor lucruri clare si un segment pentru cei ce obisnuiesc sa se „plimbe” prin contul de Analytics.
Raportul are optiune de a aprofunda structurand datele dupa browser si id-ul tranzactiilor. Aceste dimensiuni de analiza pot fi modificate dupa propriul interes.
Noi avem alte rapoarte de acest gen ptr EDU, Banci, Brands, Bucharest Streets, primarii si Competition. Putem vedea activitatea competitorilor pe site, ce zone din Bucuresti sint active, ce fac marile branduri pe site-uri, dar si ce fac cei din educatie sau banci.
Pentru interesatii de analize in Tableau Software, mai jos aveti o grupare de providere romanesti intr-o analiza privind vizitele per pagini din site. Altele sint facute per tranzactii sau alte goaluri.
Statul e activ pe multe site-uri pe care le administram, uneori cei care se ocupa o anumita „protectie” sint in top. Scopul rapoartelor tine de cunoasterea audientelor la nivel general, ele fiind furnizate de catre Google prin datele obtinute de la clienti. – specificatii ptr un anumit serviciu din cadrul statului. 🙂