Dashboard demografic in Google Analytics

Google Analytics ofera multe date defalcate despre vizitatorii site-urilor. Nefiind corelate, de multe ori aceste date par sterpe, lipsite de directie, nu determina nici un gram de creativitate. Asta statistica se bazeaza mult pe acuratetea datelor, corelarea lor, cauzalitatea ca rezultat final intr-o analiza dar si determinarea unui scop concret.

De ceva timp Google Analytics ofera date demografice ale vizitatorilor ce contin informatii privind varsta si sexul vizitatorilor. De retinut ca, momentan, aceste date nu sint “intregi”, Google avand acces doar la cei care “au optat” ptr a li se lua datele. Intr-un articol anterior am dezbatut acest subiect.

Revenind, evident ca se pot face dashboards cu demografice pentru acesti vizitatori, aceste panouri oferind o metoda rapida de a vedea informatii despre vizitatori. Va voi oferi 2 dintre ele, restul ramanand la latitudinea voastra spre setare.

Citeste si:  Conversii Head sau Long tail? Identificarea prin Multi Channels

1. Dashboard pentru femeile care viziteaza site-ul.

dashboard-female

2. Dashboard pentru barbatii care viziteaza site-ul.

dashboard-male
(* in imagini veti vedea exemplul cu tranzactii, dar URL-urile contin panourile cu sesiuni)

Pe scurt, veti afla informatii demografice structurate dupa sexul persoanelor care va viziteaza site-u, date despre sesiuni facute, surse de trafic, tipul vizitatorilor, date din zona mobilelor, structurari la nivel de sesiuni pe zi sau pe ora. Sint informatii utile ce ajuta la cunoasterea vizitatorilor si care va pot da idei privind viitoare campanii de marketing sau perfomanta lor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *