Nimicul lui Krumel

Traficul Organic Si Relevanta Pentru Vizitatori A Paginilor Web – prezentare Marketing 24/7

La evenimentul Marketing 24/7 de la Sibiu am tinut o prezentare in cadrul sectiunii de Trafic Jam. Prima data cand Ciprian Stavar m-a invitat la eveniment, nu avem clar definit un subiect despre care sa vorbesc. Nu era clar nici nivelul audientei, initial erau invitati atat oameni de afaceri cat si cei din online.

Asa ca am luat decizia de a nu vorbi despre cum sa facem SEO si sa abordez motivul pentru care facem SEO. Deci, nu “cum”, ci “de ce”. Asta pentru ca in .ro toata lumea stie cum sa faca SEO, dar mai putin si de ce. Sau cei care stiu de ce sa faca SEO, nu tin cont de niste lucruri evidente.

Am vorbit in sprecial despre continut, relevanta lui la cautari, modul cum aleg userii rezultatele si despre faptul ca userii veniti din cautari tind sa converteasca mai bine.

Mai jos aveti prezentarea.

Asa cum am zis, anul asta sint mai mult interesat de comportamentul utilizatorilor la cautari si pe site, decat de modul cum optimizezi un site. Asta pentru ca in .ro nu prea isi mai bate nimeni capul cu userii si ce vor ei sau ce fac ei pe site-uri.

In finalul prezentei mele la eveniment am tinut un studiu de caz pentru un site, ca mostra de practica SEO si imbunatatire onpage si offpage. A doua zi a evenimentului am tinut 3 studii de caz la cerere.

Per total, Marketing 24/7 de la Sibiu a fost un eveniment util mie, cu conversie buna. 😀

Ah si poze cu mine de la eveniment. Multumesc Bogdan Craciun pentru poze.

N-am mai ajuns la Artmania, pana la urma berile si discutiile cu Ciprian Stavar au fost mult mai interesante. 😛

Sharing is caring!