Nimicul lui Krumel

Preturi servicii SEO si optimizare web in Romania

Pai cat costa un serviciu SEO? Ce preturi are un pachet de servicii SEO? Serviciile SEO sint platite bine? Ce justifica un pret pentru optimizare web?

Asta ar fi doar cateva intrebari pe care un client le are in minte in momentul in care intentioneaza sa angajeze o persoana sau o firma sa presteze niste servicii SEO. Asta in cazul in care clientul stie ce vrea, nu doar pretul pentru un pachet SEO, ci si munca depusa.

Preturile pentru serviciile de optimizare ar trebui sa tina cont de site, concurenta si rezultatele la cautari. Pentru asa ceva se face in prealabil un audit seo cu care sa se poata estima sansele de a iesi la cautari.

De obicei, un astfel de audit SEO e startul de la care se pleaca in optimizarea SEO a unui site.

De cativa ani incoace focusul nu ma este pe cuvinte cheie, ci pe continut si pe ce ofera el. Optimizarea onpage a devenit mult mai importanta fata de anii anteriori.

Cere preturi pentru servicul SEO pe care il oferim, pentru a-ti creste traficul organic si pentru a recupera traficul paginilor.
Contacteaza-ma pentru a-ti optimiza site-ul cat mai eficient!

Ca e voba de SEO tehnic sau pe SEO pe zona de continut, optimizarea onpage a capatat o pondere mare in urcarea la cautari in Google. Asta nu inseamna ca optimizarea offpage nu mai e la fel de importanta.

Analiza concurentei, analiza cuvintelor cheie si a subiectelor pe care paginile le trateaza, analiza de link building si optimizare offpage, un content management eficient, identificarea si eliminarea penalizarilor SEO sunt lucruri pe care o campanie SEO ar trebui sa le acopere ca servicii SEO de sine statatoare.

Aceste campanii de optimizare SEO ar trebui sa se raporteze la optimizarea continutului, a structurii site-ului si a eficientei in pozitiile la cautarile din Google.

Un specialist SEO ar trebui sa inteleaga inentia unui vizitator, sa creeze si sa optimizeze continutul astfel incat vizitatorul sa gaseasca utila acea pagina.

Serviciile SEO si preturile specifice difera de la o agentie SEO la alta. Procesul de SEO depinde de bugetele alocate si de intelegerea proceselor specifice. Accesul la instrumente SEO specifice trebuie sa ofere o strategie de optimizare cat mai eficienta.

Unii specialisti SEO cer preturi pe ora, uneori o metoda buna de a face niste bani, mai ales daca acestia ofera consultanta SEO.

Unele agentii SEO ofera preturi specifice sub forma unor pachete SEO. Clientii ajung sa prefere metoda asta pentru ca e putina bataie de cap si toti banii se duc intr-un loc.

Problemele cu agentiile SEO tin de faptul ca nu isi pot aloca acount manageri care sa inteleaga atat afacerea clientului cat si audienta pentru care se face o campanie SEO, cerand preturi SEO fara sa se plieze pe nevoile clientilor.

Exista si optiunea pentru SEO inhouse unde un specialist SEO crescut de client se adapteaza si ofera solutii pentru conținut relevant, o structura SEO bine gandita, optimizarea paginilor se face pe termen mediu si lung, procesul de SEO in sine e mult mai relevant.

Evident exista strategii de marketing ce se axeaza in special pe Social Media si campanii PPC, considerand optimizarea pentru motoarele de cautare ca fiind un lucru desuet.

Mixul de marketing ar trebui sa contina toate aceste canale, scopul final fiind generarea de vanzari si leaduri pentru client, atingerea obiectivelor stabilite fiind pe termen lung si mediu.

Preturile SEO si serviciile de optimizare se fac in functie de site-ul optimizat, concurenta si cuvinte cheie, nu exista preturi standard ….in general ele sint doar pentru a “momi” clientii.

Ofertarea personalizata a serviciilor SEO ar trebui sa apropie preturile de optimizare pentru motoarele de cautare catre o cota cat mai apropiata de nevoii si posibilitati.

Sharing is caring!