Nimicul lui Krumel

Google Sitelinks pentru cautari romanesti

Google si-a modificat de ceva timp si optiunile de vizualizare a Sitelinks pentru cautari romanesti, punand link-urile pe aceleasi rand pe orizontala. Din 8 link-uri organizate in 2 grupe, Goolge acum arata doar 4, cel putin pana acum.

S-a facut destul de mult tam tam pentru aceste link-uri, multi le-au dorit pe site-urile lor. Google le da site-urilor relevante pentru anumite cuvinte cheie, intre timp devenind ceva normal.

Google Sitelinks-urile sint destul de importante pentru ca administrate cum trebuie ele pot oferi o idee despre ceea ce se poate gasi pe site, fara a accesa site-ul.

Noile link-uri orizontale ar trebui sa imbunatateasca zona de continut, ceea ce ar trebui sa atraga vizitatorii, in plus se spune ca Google ar fi marit pana si descrierile la site-urile ce ies la cautari. Momentan nu am observat asta pe .ro

Banuiala mea e ca Google intentioneaza sa aglomereze cu informatii zona de rezultate neplatite, pentru a le diferentia de cele platite. Tineti minte ca ziceam ce vad si ce spun ochii vizitatorilor, atentia se focalizeaza din ce in ce mai mult pe “google golden triangle”, acel “F” care acum ar trebui sa se mareasca, sa coboare.

Cu reclamele in top si cu zona aglomerata sub ele, Google e posibil sa se adapteze crizei, Google Adwords e un sistem reusit pentru ei dpdv. financiar. Nu e singurul, evident.

Sa vedem cum o sa reorganizeze Google spatiile libere pe motor, ele manipuleaza privirea utilizatorului ce acum e focalizata spre o animita zona de interes.

Voi ce credeti? 😕

Sharing is caring!