Google Sitelinks pentru cautari romanesti

Google si-a modificat de ceva timp si optiunile de vizualizare a Sitelinks pentru cautari romanesti, punand link-urile pe aceleasi rand pe orizontala. Din 8 link-uri organizate in 2 grupe, Goolge acum arata doar 4, cel putin pana acum.

S-a facut destul de mult tam tam pentru aceste link-uri, multi le-au dorit pe site-urile lor. Google le da site-urilor relevante pentru anumite cuvinte cheie, intre timp devenind ceva normal.

Google Sitelinks-urile sint destul de importante pentru ca administrate cum trebuie ele pot oferi o idee despre ceea ce se poate gasi pe site, fara a accesa site-ul.

krumel emag
dezmembrari auto laptop
masini papetarie
pitzipoanca pnl
ziar termopan

Noile link-uri orizontale ar trebui sa imbunatateasca zona de continut, ceea ce ar trebui sa atraga vizitatorii, in plus se spune ca Google ar fi marit pana si descrierile la site-urile ce ies la cautari. Momentan nu am observat asta pe .ro

Citeste si:  Arhitectura, harta, structura interna a unui site

Banuiala mea e ca Google intentioneaza sa aglomereze cu informatii zona de rezultate neplatite, pentru a le diferentia de cele platite. Tineti minte ca ziceam ce vad si ce spun ochii vizitatorilor, atentia se focalizeaza din ce in ce mai mult pe “google golden triangle”, acel „F” care acum ar trebui sa se mareasca, sa coboare.

Cu reclamele in top si cu zona aglomerata sub ele, Google e posibil sa se adapteze crizei, Google Adwords e un sistem reusit pentru ei dpdv. financiar. Nu e singurul, evident.

Sa vedem cum o sa reorganizeze Google spatiile libere pe motor, ele manipuleaza privirea utilizatorului ce acum e focalizata spre o animita zona de interes.

Citeste si:  Etape de optimizare pentru pagini web

Voi ce credeti? 😕

Sharing is caring!

5 Comments

  1. Nici nu am observat schimbarea si petrec aproape 5 ore zilnic la PC. Mdaa…pana la urma si google se pare sa fi intrat cu jumate din „e” in criza:))

    Răspunde

  2. ai optimizat pentru termopane? 😛

    Răspunde

  3. Nope, ptr „jaluzele”.
    De ce? 😀

    Răspunde

  4. si eu ma intebam de ce google aglomereaza zona de rezultate inutil.

    Răspunde

  5. Asa si asa ploua cred in seara asta, ideea e ca nu exista o regula pentru optimizare ci mai degraba o adaptare a site-lui ce vrei sa-l optimizezi pe nisa existenta.asta cred eu cuvantul de baza este ADAPTAREA la primii 10

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *