Ok, daca ai ajuns aici inseamna ca te intereseaza subiectul privind reoptimizarea continutului, posibil sa ai traficul organic in scadere sau incerci sa il cresti. Nu iti fa griji, toti cei interesati de SEO au acelasi interes in zona asta, noile actualizari facute de Google tind sa tina cont de continutul “proaspat”, actual, axat pe… Read More


Am gasit un mod de a crea un mini audit SEO destul de avansat pentru cei care vor sa isi recupereze pozitiile la cautari dar si traficul organic din Google. Atunci cand vezi ca site-ul pierde pozitii in cautari sau trafic organic din Google te gandesti ca e o problema si poate ti-ar prinde bine… Read More


Printre multele lucruri prost intelese de catre clienti sau chiar SEOs e si acela cum ca “mai multe pagini in Google index inseamna de fapt mai mult trafic organic“. Referirea e facuta, evident, la faptul ca multi obisnuiesc sa indexeze toate paginile site-ului, incluzand rezultatele la cautarile interne, tag-uri, paginatii, pagini cu continut subtire, pagini… Read More


Nu sint o persoana tehnica, motiv ptr care acest articol nu e detaliat. Ma astept ca cei care sint tehnici sa argumenteze pro sau contra cele de mai jos. Exista o practica destul de des intalnita, cel putin in Romania, prin care paginile vechi sint facute 404 not found astfel incat robotii dar si oamenii… Read More


Printre problemele legate de indexarea de continut si fluctuatiile la cautari exista una pe care destul de putini o stiu si controleaza: canibalizarea de continut si subiecte. Multi se gandesc la canibalizarea cuvintelor cheie sau paginile duplicate din site. Titlurile, descrierile unor pagini ajung sa aiba aceleasi cuvinte cheie motiv pentru care ele ajung sa… Read More


Cu cat sunt mai multe pagini indexate, cu atat mai popular site-ul si cu atat mai multe sanse de a genera mai mult trafic organic…. E opinia multor detinatori de site-uri care considera ca a indexa cat mai multe pagini in indexul Google e un lucru pozitiv. Ca e vorba de filtre interne, rezultate la… Read More


Redirectarea unui site vechi catre un site nou sau a unei versiuni vechi catre alta noua e, in teorie, “floare la ureche”. Multi programatori vor spune ca e simpla o astfel de redirectare, unii dintre ei cred chiar ca redirectarile sint apanajul unor nevoi ce nu includ efectele din SERPs. index vechi/ -> index nou/… Read More


Au inceput multi sa deprinda cu usurinta actualizarile si penalizarile pe care Google le propaga de vreo 3 ani de zile. Panda, Penguin, Pidgin, Hummingbird si alte oratanii Google. Nu conteaza ca exista o diferenta intre ele, ideea e ca atunci cand avem o problema pe SEO sint cele mai des invocate. E simplu, e… Read More


Prin august 2014 Google anunta ca site-urile securizate ar putea beneficia de o prezenta mai buna la cautari. Lucru oarecum normal, securizarea e importanta de cand lumea. Dar ce te faci cu site-urile care nu au nevoie de asa ceva? Aparent Google ar trebui sa stie sa faca diferenta intre un site ce necesita securizare… Read More


Satul de clasicile masuratori din Google Analtics oferite de catre experti, m-am gandit sa schimb abordatea si modul de folosire a datelor oferite de ei. GA e o resursa infinita de informatii ce poate fi folosita in multe moduri. Daca ar fi sa analizam calea unui vizitator pana la conversie am descoperi lucruri foarte interesante.… Read More