Nimicul lui Krumel

Comuniune, comunitate, conformitate

Citeam azi reader-ul si am ajuns pe folderul de “Neuromarketing”, asa l-am denumit ptr ca am adunat niste bloguri despre ceea ce inseamna marketing si influenta, stiinta si analiza, alte lucruri inutile pentru succesul in .ro

Printre articole am dat de un clip care mi-a placut si care mi se pare ok sa vi-l dau si voua ca o idee de rumegat ptr zilele ce urmeaza sa vina. Nu e nimic legat de ce fac eu, decat partial, ci mai degraba despre ce cred si despre ce sint interesat.

Nu e vorba de “spiritul rebel” sau de prostia “antisociala” tot mai prezenta in ziua de azi (pe online) datorita retelelor sociale si blogosferei. Lucrurile astea nu sint descoperite si folosite acum, poti crede asta doar daca zilnic citesti “A-listi” din .ro

Cei care ma cunosc stiu motivele pentru care critic sau pun la indoiala ceea ce zic unii sau altii. Nu cred balivernele spuse de unii sau altii, nu ma intereseaza popularitatea gusterilor cu bani (care acum “fac bani”), nu sint interesat de valul pe care unii il “influenteaza”.

Pur si simplu nu ma intereseaza, nu m-a interesat nici inainte (cand nu eram in online) si nu ma intereseaza nici acum. Nimic personal, obisnuiesc sa spun ca eu sint problema …obisnuiesc sa pun la indoiala ce spui ptr ca nu te cred si deseori critic pentru ca eu consider ca te ajut. As vrea sa faci la fel, detest oamenii cu “valul”.

Articolul respectiv vorbeste despre “Psihologia conformarii, gandirea de grup si Wikileaks”.

Chiar daca Wikileaks e un subiect la moda, in sine discutia ascunde alte intelesuri privind societatea in care traim, modul cum sintem influentati, ce ne manipuleaza, cum ne conformam unor entitati si ce ascundem atunci cand nu sintem de acord cu unele lucruri.

E bine sa constientizam modul cum sintem influentati si de ce, cu singuranta am apuca sa vedem lucrurile altfel. Ganditi-va la lucrul asta, posibil sa nu vi se mai para asa de interesanti influentatorii, vedetele de carton, groupies si alti idoli de 3 lei.

Societatea in care traim, retelele sociale pe care le consumam, blogosfera in care avem pretentia ca sintem, alte medii de genul asta sint reflectate excelent de clip si cred ca evoca bine “turma”.

Think (about it)!

Sharing is caring!