Au fost publicate in Romania multe studii privin profilul utilizatorului roman, dar destul de putine cele prinvind modul cum romanii convertesc. Lipsa de interes, datele sint “secrete”, n-are cine sa le faca, multe alte motive care optureaza imaginea privind ceea ce fac romanii online. M-am gandit sa public 9 imagini de tip heatmap prin care… Read More


In 2009 tineam o prezentare despre Traficul Organic Si Relevanta Pentru Vizitatori A Paginilor Web cu intentia clara de a vedea SEO mai departe de liste de cuvinte cheie si trafic cu volum. Scopul era diferentierea cautarilor facute de useri si impactul scontat in conversii. Ma nimerisem cam nasol, pe vremea respectiva CPM-ul era inca… Read More


Cu ceva timp in urma scriam despre faptul ca un logo poate influenta vizitatorii dandu-le incredere in acel site. Ca ar fi vorba de un logo al unei firme de securitate sau a unei autoritati nationale (in speta ANPC), ele influenteaza vizitatorii (pozitiv sau negativ, dupa caz). Mare mi-a fost mirarea, recunosc, sa vad in… Read More


Am sa schimb subiectul de studiu, am renuntat la a mai analiza site-uri de ecommerce si am trecut pe site-uri ce ofera servicii online. In speta, voi analiza pachetele de hosting ale unor firme romanesti specializate. Numele lor nu apare in articol si nici in imagini, nu analizez firmele ci doar modul lor de lucru.… Read More


In articolul asta voi vorbi in special despre magazinele online din zona fashion. Asta pentru ca zona IT&C a primit si primeste destul de multa atentie, nu ca s-ar vedea ceva rezultate. Articolul nu intentioneaza sa denigreze, sa dea lectii designerilor sau programatorilor. Articolul incearca doar sa evidentieze niste “scapari” des intalnite pe magazinele online… Read More


In Romania, odata cu venirea si prelungirea crizei, detinatorii de afaceri online incep sa se gendeasca din ce in ce mai mult la performanta. Cu alte cuvinte, banii numai sint investiti decat daca ei se transforma in ROI. Bine, cel putin unii dintre ei se gandesc la lucrul asta… majoritatea lor nu fac asta. Performanta… Read More


Initial e un post pe care as fi vrut sa il scriu pe un alt blog pe care mai scriu, pur si simplu pentru ca e vorba de continut. Apoi m-am gandit ca pana ala urma ar trebui sa ma pun in locul unui cumparator online, textul despre care vom vorbi are influenta in mai… Read More


Cautarile si modul cum sint ele facute au efect asupra deciziei de cumparare a vizitatorilor. Ca sint cautari pe motoare de cautare sau cautari interne in site-ul propriu, ambele suporta un comportament asemanator: oamenii cauta dupa cuvinte cheie si vor sa li se returneze rezultate relevante dupa ceea ce au cautat. Rezultatele relevante returnate sint… Read More


Ieri a fost facut anuntul. Cei de la 2parale s-au extins si am fost inclus si eu in echipa. Am inceput deja treburile, imbunatatirile aduse se vor vedea in curand si sper ca vor fi apreciate. Ma voi ocupa de afiliati, de comunicarea 2parale, de imbunatatirea platformei prin observatiile proprii, de partea de statistica si… Read More


Poate cea mai mare teama a afiliatilor din Romania e cea de a trimite trafic gratuit furnizorilor. Sint multe discutii despre faptul ca marketingul afiliat nu ar merge in Romania si ca defapt sistemele nu ar face nimic altceva decat sa trimita trafic si sa creeze awareness gratuit pentru furnizori. Lucrurile asa cum sint expuse,… Read More