Nimicul lui Krumel

“Clientul clientului” – prezentare ODO Iulian Avasiloaia

Miercuri a avut loc o noua intalnire ODO Iasi la Memories Caffe, subiectul fiind modul cum tratam clientii clientilor nostri. O prezentare tinuta de Iulian Avasiloaia, Primer si fost Grapefruit .

Nu o sa aloc prea mult spatiu prezentarii, pentru ca nu pot realata in amanunt discutiile avute. Oricum ele au fost interesante si ..lungi. 🙂


Subiectul mi se pare super misto, la fel a fost si discutia de la intalnire. In functie de caz parerile sint diferite, ceea ce e ok.

Iulian a atras atentia ca de cele mai multe ori obisnuim sa omitem interesul clientului final si ne axam doar pe indeplinirea cerintelor facute de clientul initial. Discutiile s-au indreptat spre compromisirile facute pentru a satisface ambii clienti, posibilitatile de realizare in Romania, clientii romani si perceptia lor fata de aspectul asta.

ODO Iasi a revenit cu o forma administrativa noua, un nou program si cateva reguli impuse. Intre timp, altii din ODO Iasi pregatesc lucruri pentru 2010. 😀

PS: am uitat sa postez o chestie misto.

Se numeste “What the customer actually wanted” si e luata de aici.

Sharing is caring!