Nimicul lui Krumel

Strategii de link building in Romania – Tecomm Cluj

Articolul e un follow up pentru evenimentul Tecomm Cluj, la care am participat in octombrie 2011.

Incep din ce in ce mai multe evenimente locale pe ecommerce sa apara, dupa cel de la Timisoara a urmat unul la Cluj. Stiu ca anul trecut se planuia unul si la Iasi, dar n-am idee de ce nu s-a mai tinut. La cel de la Timisoara nu am apucat sa ajung, stiu de la colegii de la 2Parale ca a fost misto.

Despre cel de la Cluj va voi spune cateva lucruri in acest articol.

In primul rand organizarea: mi-a placut, a fost ok. Cazare ok, intr-un hotel in Cluj de 4 stele undeva la marginea Clujului, ceea ce a fost o idee misto. In 2 zile, totul s-a intamplat acolo.

Audienta misto, oameni interesati de subiecte, destui dintre ei cunoscatori in ceea ce inseamna ecommerce (detinatori de magazine online). Nu o sa comentez prezenta vorbitorilor la eveniment, o sa fac o singura apreciere: mi s-a parut super creativa prezentarea lui Calin Biris, multe idei super interesante despre promovarea video.

Prezentarea mea a fost despre strategii de link building in Romania, am incercat sa evidentiez modalitati de link building, dar in special motivul ptr care se face link building si lucrurile de care trebuie sa tinem cont in .ro. Din prezentarea mea lipseste, asa o sa fie tot timpul, componenta Social Media. Chiar daca mai nou totul e Social Media, cred totusi ca nu e un domeniu despre care trebuie sa discut, eu fiind interesat in special de SEO si SEM. Sint sigur ca vor aparea experti pe link building folosint Social Media, n-am idee de ce nu au aparut pana acum…

Mai jos aveti prezentarea mea, e versiunea fara oferte.

E al doilea eveniment la care incerc sa aduc reduceri, oferte speciale limitate pe perioada evenimentului, vouchere pentru participanti. In 2009 la IMTO SEO si SEM am avut astfel de oferte si ele au prins bine.

Anul asta am avut oferte de la: Kubu, Cognitive SEO, Caphyon, SEO Monitor.

Din feedback-ul primit, de oferta celor de la CognitiveSEO au profitat 3 participanti, iar de la SEO Monitor au fost 4 participanti interesati. Nu e rau, dar nici bine. Oricum la toate evenimentele la care vor merge voi incerca sa fac rost de oferte speciale pentru participanti, asta ca multumire pentru interes si prezenta. 🙂

La cat mai multe evenimente nisate, la cati mai multi vorbitori specializati pe nise clare. Felicitari organizatorilor Libero Events.

Sharing is caring!