Strategii de link building in Romania – Tecomm Cluj

Articolul e un follow up pentru evenimentul Tecomm Cluj, la care am participat in octombrie 2011.

Incep din ce in ce mai multe evenimente locale pe ecommerce sa apara, dupa cel de la Timisoara a urmat unul la Cluj. Stiu ca anul trecut se planuia unul si la Iasi, dar n-am idee de ce nu s-a mai tinut. La cel de la Timisoara nu am apucat sa ajung, stiu de la colegii de la 2Parale ca a fost misto.

Despre cel de la Cluj va voi spune cateva lucruri in acest articol.

In primul rand organizarea: mi-a placut, a fost ok. Cazare ok, intr-un hotel in Cluj de 4 stele undeva la marginea Clujului, ceea ce a fost o idee misto. In 2 zile, totul s-a intamplat acolo.

Audienta misto, oameni interesati de subiecte, destui dintre ei cunoscatori in ceea ce inseamna ecommerce (detinatori de magazine online). Nu o sa comentez prezenta vorbitorilor la eveniment, o sa fac o singura apreciere: mi s-a parut super creativa prezentarea lui Calin Biris, multe idei super interesante despre promovarea video.

Citeste si:  Valoarea unui link - factori cu influenta

Prezentarea mea a fost despre strategii de link building in Romania, am incercat sa evidentiez modalitati de link building, dar in special motivul ptr care se face link building si lucrurile de care trebuie sa tinem cont in .ro. Din prezentarea mea lipseste, asa o sa fie tot timpul, componenta Social Media. Chiar daca mai nou totul e Social Media, cred totusi ca nu e un domeniu despre care trebuie sa discut, eu fiind interesat in special de SEO si SEM. Sint sigur ca vor aparea experti pe link building folosint Social Media, n-am idee de ce nu au aparut pana acum…

Mai jos aveti prezentarea mea, e versiunea fara oferte.

E al doilea eveniment la care incerc sa aduc reduceri, oferte speciale limitate pe perioada evenimentului, vouchere pentru participanti. In 2009 la IMTO SEO si SEM am avut astfel de oferte si ele au prins bine.

Citeste si:  Rata de IBL-uri noi si Ip-ul lor

Anul asta am avut oferte de la: Kubu, Cognitive SEO, Caphyon, SEO Monitor.

Din feedback-ul primit, de oferta celor de la CognitiveSEO au profitat 3 participanti, iar de la SEO Monitor au fost 4 participanti interesati. Nu e rau, dar nici bine. Oricum la toate evenimentele la care vor merge voi incerca sa fac rost de oferte speciale pentru participanti, asta ca multumire pentru interes si prezenta. 🙂

La cat mai multe evenimente nisate, la cati mai multi vorbitori specializati pe nise clare. Felicitari organizatorilor Libero Events.

Sharing is caring!

4 Comments

  1. E interesanta ideea cu TPU.ro ca sursa de IBL-uri. Nu l-am luat in seama pana acum. Neaparat trebuie sa ma uit sa vad care e situatia acolo. Buna prezentare!

    Reply

  2. Legat de link building folosind social media si la SEO aplicat la .ro:

    Ce valoare au linkurile din sociale media pt SEO la un site de .ro?
    Am auzit ca in .com sunt esentialu’ E chiar asa?

    Multumesc in avans pentru raspuns,
    Marius.

    Reply

  3. Parerea mea e ca pe .ro nu sint pe deplin propagati factorii si semnalele ce ar putea avea impact.

    Se tine cont de unele lucruri dar in pondere redusa comparativ cu .com unde piata e mai mare si volumul mai interesant ptr G.

    Eu personal nu am detectat pana acum vreun efect pozitiv in SERPs de pe urma Social Media. Doar trafic, care indirect ar avea un procent de influenta.

    Eu nu prea discut despre SEO si SM ptr ca nu e prea clara treaba nici pe .ro si nici pe .com. Sint multe speculatii, putine chestii concrete.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *