Azi dimineata vorbeam cu un fost client despre o patanie recenta datorata inscrierilor in directoare. Evident, inscrierile in directoare starnesc reactii de dispret fata de cei din domeniu, mai ales daca rezultatele sint precum cel despre care o sa vorbesc. Probabil prin postul asta incerc sa schimb perceptia, daca mai e nevoie de asa ceva, a celor care cred ca ce e ieftin si mult, e bun in link bulding … in special cand vine vorba de inscriere in directoare.

Treaba e cam asa: persoana respectiva era pe un onorabil loc la o cautare. Acum o luna a crezut de cuviinta sa isi intareasca pozitia sau sa isi rezerve locul 1 la o anumita cautare. Evident a apelat la ce e mai ieftin si mai mult.

Prin forumurile romanesti au aparut tot felul de oferte de inscrieri in directoare facute de diferite persoane, unele cu rezultate bune, altele …nu. Stiti de foamea de secrete seo dezvaluite in diferite metode profitabile financiar pentru unii prestatori, nu si pentru clienti.

Citeste si:  Link Building prin directoare web

Ca sa nu ne lungim aiurea, topicul cu pricina e asta. Se ofera un serviciu, fata de care nu am ceva critic, iar oamenii aleg daca vor sau nu. Tipul despre care vorbesc a ales sa foloseasca aceste servicii.

Dupa vreo 2-3 sapamani, omul vede ca site-ul dispare din Google. Isi pune intrebari, daca nu cumva campania de inscrieri in directoare “si-a facut efectul”.

Se pare ca da. Pe forum, exista la Studii de caz un topic edificator.

Pentru amatorii de inscrieri in directoare automate si ieftine de tip bulk, cititi de ce inscriere manuala in directoare web?

Asa cum traficul nu e totul la un site, la fel nici numarul de IBL-uri pentru o pozitionare in Google. Ai nevoie de relevanta si de calitate.