Nimicul lui Krumel

Atitudine, responsabilitate si conlucrare anti spam

Tot vorbeam zilele trecute de spam si in special de email spam ca o practica romaneasca. Hai sa vorbim de email spam ca practica englezeasca si cam ce asemanari de comportament sint, plus rezultate si mod de combatere.

Se discuta prin mediile web englezesti despre un caz de email spam si comment spam facut de keywordspy.com ca o metoda de promovare. In cercurile englezesti tipul asta de spam e deja depasit, oamenii au evoluat spre alte metode acceptate de promovare. Doar in .ro astfel de metode sint considerate “excelente” pentru promovare.

Ok, keywordspy.com e/era un sistem promotator (platit), cu optiune gratuita, de verificare de cuvinte cheie sau site-uri in siteme de reclama precum Adwords, Yahoo! sau alte sisteme de afiliere (optiunea gratuita arata doar ClickBank).

Toata reputatia, ridicata datorita softului, recomandarilor venite de la unii webmasteri sau al sistemului oferit de ei, a cazut datorita unei metode de promovare hulita de cercurile de webmasteri, ei facand spam fix pe site-urile de webmasteri (o mare greseala dupa parerea mea.)

Poate lucrul asta vi se pare ceva normal si nu merita un post facut pe acest blog. Dar ceea ce sigur merita discutat e atitudinea webmasterilor ca raspuns la spamul facut si si modul in care ei isi manifesta dispretul fata de astfel de metode de promovare.

doneseo.com/blog/anyone-else-getting-spam-from-keyword-spy-keywordspycom/
blogstorm.co.uk/are-keywordspy-spamming-you-as-well/
davidnaylor.co.uk/keywordspycom-spammers.html
sau
sphinn.com/story/70408

I guess it’s time to make a stand.

Da, oamenii se unesc atunci cand vor sa opreasca o astfel de marlanie.

Care e rezultatul actiunii lor?
Asta e: keywordspy.com pe Google.

Care e efectul?
Pai englezii obisnuiesc sa citeasca recenzii despre un anumit produs inainte de a-l folosi, de cele mai multe ori ei adera doar dupa o recomandare publica sau personala.
In cazul asta, potentialul client poate citi impresii despre acest serviciu, ele facand o favoare sau o defavoare firmei/site-ului in discutie.

Da rezultate?
Cred ca da, pentru ca eu cel putin am practicat o astfel de “contra miscare” in cazul celor cu secrete seo. Rezultatul ofera si o alta parere a ceea ce se vrea a fi secret seo. Probabil, am reusit sa dau o idee despre acest subiect, secretele seo devenind pentru ei o motoda “obosita” de a-si face rost de clienti.

Daca am avea atitudine si am fi uniti, nu am mai ajunge a ne plagem de spam sau de modalitati neetice de promovare. Pana la urma vina cea mare e a noastra.

Ganditi-va la aspectul asta…

Ah, in nici un caz cei care isi manifesta dispretul fata de o astfel de promovare nu sint tarati prin tribunale de cate avocati.

Sharing is caring!