Studii magazine online romanesti

Statistici .roLiviu Taloi, cel cu care m-am intalnit la Bucuresti la intalnirea editrilor DMOZ, a dat drumul unui chestionar online despre magaznele online romanesti.

Studiul privind dezvoltarea comertului electronic din Romania cuprinde o serie de intrebari ce vor putea da o “lumina” in intunericul statisticilor la nivel de .ro.

E foarte bine ca se fac astfel de chestionare publice si se ofera rapoarte cu rezultatele finale. In .ro nu avem conceptul de statistici oferite publicului pe motive ca astfel unii vor deveni destepti si vor profita. Intr-un fel asta e si ideea, de sharing si de evolutie, in nici un caz de monopol.

Scopul studiului privind comertul electronic romanesc – Chestionar pentru consumatori:

Studiul isi propune identificarea opiniei consumatorilor despre piata de comert electronic din Romania. In urma rezultatelor studiului, se urmareste identificarea si punerea in aplicare a solutiilor de impulsionare a dezvoltarii sectorului de comert electronic, solutii ce vizeaza in special cresterea increderii consumatorilor in comertul online.

Cred ca zona ecommerce romanesc e mult mai bine organizata si reprezentata decat restul domeniior pe web. Exista deja o Gala a premiilor in Ecommerce ce are niste criterii de aderare unice in .ro (ma refer la testul de uzabilitate) si in plus exista tot pe domeniul asta un blog de critica si apreciere numit Ecommerce Nerve.
Felicitari. 🙂

Citeste si:  Vanzari de sezon si profit marit temporar

Revenind la studiul privind comertul electronic romanesc, va sugerez sa faceti chestionarul pentru consumatori, dupa cate vad exista si o tombola cu castig.

Eu astept cu nerabdare rezultatele finale, studiul dureaza aproape o luna de zile.

Sharing is caring!

8 Comments

  1. Uhm, interesant ca se face si asa ceva in RO.

    Am completat un chestionar de genul asta pentru UK, pe atunci aveam doar experienta unor shopuri de golf.

    Reply

  2. Si eu astept tragerea la sorti si chiar o sa scriu despre asta pe blogul meu , ca sa mai afle si altii despre sondaj !

    Reply

  3. Am remarcat ca un cititor de aici mi-a cerut invitatie pentru a completa chestionarul… NU E NECESARA, invitatia e necesara doar pentru magazinele online, pentru proprietarii de magazine online.

    Pentru a participa la tragerea la sorti si pentru a completa chestionarul dedicat utilizatorilor nu trebuie nici o invitatie. Se intra pur si simplu pe linkul din dreapta, cel intitulat: Acorda-ne 15 minute din timpul tau, completeaza acest chestionar dedicat utilizatorilor si poti castiga unul din premiile oferite de partenerii nostri!

    Mersi… Liviu Taloi.

    Reply

  4. @romania_inedit: aveti pe site un formular prin care trimiteti o invitatie de participare la sondaj.. mersi pentru promovare.

    Reply

  5. EU am trimis si o sa mai trimit unor persoane care poate o sa si raspunda la acest chestionar !

    Reply

  6. Confucius: “Inainte sa cuceresti ceva, asigura-te ca stii totul despre acel tinut”, traducere in zilele noastre: Asigura-te ca stii tot despre ceva, daca vrei sa intrii intr-un business, ca sa ai profit maxim.

    Foarte fain ca se fac poll-uri dintrastea.

    Reply

  7. Era sa renunt pe la pasul 1735. Cred ca e prea lung formularul. Ar fi fost o idee sa il imparta mai bine in 2 campanii. Dar ma rog m-am fortat sa merg pana la capat… for the greater good

    Reply

  8. Ilie, mai mult ca sigur ca el poate fi imbunatatit. Feedback-ul vostru o sa ii ajute.
    Mersi de comentariu. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *