Ce ar fi daca pentru un anumit segment de vizitatori ai putea sti profesia, domeniul in care activeaza sau potentialul financiar? Sint unii care stiu direct din conturile clientilor care au cumparat servicii sau produse, doar ca nu stiu sa le foloseasca. Sint altii care pot determina informatiile astea din Google Analytics, sper ca acum… Read More


Google Analytics ofera multe date defalcate despre vizitatorii site-urilor. Nefiind corelate, de multe ori aceste date par sterpe, lipsite de directie, nu determina nici un gram de creativitate. Asta statistica se bazeaza mult pe acuratetea datelor, corelarea lor, cauzalitatea ca rezultat final intr-o analiza dar si determinarea unui scop concret.… Read More


Plecand de la un articol scris de Eric Schmidt pe blogul Google Europe Blog: “We built Google for users, not websites” am ajuns zilele trecute pe un link interesant prin care puteti opta pentru a nu salva unele informatii proprii de catre serverele celor de la Google.… Read More


Pentru testari, pentru a urmari comportamente, pentru a vedea performante rapide, ptr a lua unele decizii puteti folosi Google Analytics Realtime Dashboards. Trebuie sa recunosc ca e un mod destul de distractiv de a te uita precum “curca-n lemne” peste niste date pe care unii nu le inteleg asa usor.… Read More


Satul de clasicile masuratori din Google Analtics oferite de catre experti, m-am gandit sa schimb abordatea si modul de folosire a datelor oferite de ei. GA e o resursa infinita de informatii ce poate fi folosita in multe moduri. Daca ar fi sa analizam calea unui vizitator pana la conversie am descoperi lucruri foarte interesante.… Read More


Am mai scris despre analizele avansate folosind Tableau Software atunci cand a fost vorba de a analiza un istoric al IBL-urilor ptr ca SEO inseamna mai mult decat cuvinte cheie si volume de IBL-uri. Inseamna observatii, strategii, a lucra pe termen lung si a aduce profit din traficul organic. Pe contul personal de Facebook, care… Read More


Nu stiu voi, dar eu cred de foarte mult timp ca transparenta si standardizarea datelor in Romania e calea spre dezvoltare, spre evolutie. In Romania, transparenta datelor e aproape inexistenta, ca sa nu mai zic de standardizarea ei. Afacerile se bazeaza mult pe date, date ce ar trebui sa fie expuse liber in online astfel… Read More


Dupa ce, in mare parte, am aflat cuvintele cheie (not provided) care convertesc ar fi momentul sa impartim conversiile dupa alte criterii. Detinatorii de magazine online isi pot masura forta brandului urmarind conversiile venite dupa cuvintele cheie specifice brandului. De asemenea, e ok sa urmareasca si conversiile organice venite de pe cuvintele cheie non brand… Read More


Noua era (intunecata) a cuvintelor cheie (not provided) a generat o mare frustrare printre detinatorii de afaceri online. Nu mai sint cuvinte cheie, nu mai stii ce performanta au cuvintele cheie pe care le vizezi. Unii zic ca nici urmarirea pozitiilor la cautari nu mai e importanta, dar propun sa ii ignoram ptr acest articol,… Read More