Google iti sugereaza niste cautari frecvente

Doua optiuni la fel de bune pentru a genera liste de cuvinte cheie cautate, sint Google suggestions si Searches related to care apar pe o pagina la o cautare. Uneori resursele postate aici nu sint indeajuns pentru a genera o lista de cuvinte cheie cu care sa poti fi competitiv. Pentru a genera liste de cuvinte cheie cautate si pentru a vedea care sint cautarile frecvente si asemanatoare, aceste doua optiuni sint ideale.

Google suggestions e o optiune care se credea ca o sa denatureze cautarile utilizatorilor si in consecinta o sa faca SEO inutil. Momentan, presupunerea nu s-a adeverit, oamenii discern intre sugestii si ceea ce vor sa caute sau sa gaseasca. Asta pentru ca Google nu poate satisface pe toti, oricat ar vrea el.

Citeste si:  Unde si cum plasezi reclamele Adwords?

Cautari sugerate Google

In romana pare sa nu aiba inca o versiune, dar ea poate fi folosita pe versiunea englezeasca. Sint afisate cautari romanesti si va puteti imbunatati lista de cuvinte cheie pentru campaniile Adwords.

Searches related to e o optiune care apare pe cautarile romanesti si e un fel de cautari asemanatoare, tradus in romaneste Căutări legate de. Nu poti avea pretentia ca Google sa stie romaneste, nici macar cei care au ajutat la traducere.

Laptop

Optiunea o sa va arate ceea ce uneori Google suggestions nu poate arata. Folosita cu cap, aceasta optiune poate genera o lista de cuvinte cheie destul de buna.

Google Insights for Search e o alta optiune buna de a genera cuvinte cheie romanesti si de a vedea estimativ si traficul. Nu are optiune inca pentru .ro, dar puteti genera in mare liste de cuvinte cheie.

Citeste si:  Criza unor magazine online si Bid-urile pe cuvinte cheie

Google Insights for Search

Optiuni gratuite oferite de Google pentru a putea genera liste de cuvinte cheie pentru campaniile Adwords. Probabil ca mai sint, voi reveni si cu altele.

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *