Google Ad Planner pentru plasamente anunturi Adwords

Google Ad PlannerVorbeam in posturile anterioare despre metode de a plasa anunturi Adwords pe site-uri romanesti, resurse din care se pot extrage elemente ce pot detatmina un advertiser sa isi plaseze reclamele pe anumite site-uri targetate unui domeniu specific de activitate.

Azi e randul unui tool de la Google, numit Ad Planner. Evident nu e cine stie ce pregatit pentru continutul romanesc, dar totusi e mai bine decat nimic. Mai ales ca in ultimul timp multe site-uri mari din .ro se ascund pe dupa site-uri oficiale de monitorizare, astfel incat datele sa ramana cat de poate de confidentiale. Ei nu se gandesc ca astfel nu exista nici o evolutie in .ro, ci doar un monopol si o stagnare la nivelul site-urilor mari. Trecem peste, discutii cu amprenta pur romaneasca….

OK, in Google Ad Planner, care se vrea a fi un planificator de campanii de anunturi Adwords, o sa gasiti niste optiuni destul de clare.

In prezentarea de mai sus vedeti o mostra de lucru pe Google Ad Planner. Unele site-uri nu sint afisate in Google Ad Planner asa ca am mai adaugat eu din DMOZ si din alte resurse cateva site-uri.

Citeste si:  Continutul, un factor excelent de conversie

Ar trebui specificat ca Google Ad Planner te ajuta doar sa faci un plan si o cercetare, nu si sa le si plasezi pe acel site.

Din pacate, pentru .ro nu este activa optiunea demografica …cine stie, poate candva vor avea acces la mai multe informatii de acest tip.

Deci, cateva modalitati si resurse destul de relevante de a plasa anunturi Adwords pe continut romanesc ar fi:
– Adwords Placement Tool
– DMOZ
– Trafic.ro
– Harta publicitatii facuta de Vivi
– SATI asta in masura in care or sa inceapa sa mai dea share la unele informatii
– Indikator in momentul in care isi vor actualiza optiunea de “retele prin care site-ul livreaza publicitate”

Citeste si:  Patru emotii umane de baza pentru a vinde ceva

In concluzie, metode de plasament de anunturi Adwors pe continut romanesc sint, tot ce iti trebuie e o strategie.

Ps: cu ocazia asta am facut si primul slide al meu, cred ca o sa repet lucrul asta.

Sharing is caring!

2 Comments

  1. Felicitari pentru ponturi si slide… Eu ma simt destul de frustrat de faptul ca INCA nu putem folosi uneltele lui Google la maxim… Inca nu exista date destule, inca nu se poate face nu-stiu-ce, mai asteptati, mai asteptai… e nasol, avem viata mai grea decat occidentalii cand vine vorba de folosirea acestor tool-uri…

    Reply

  2. Inca nu am incercat AdPlanner, poate pe viitor scrii un articol si despre AdManager.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *