De ce nu (mai) convertesti?

Criza, mai nou in .ro, e o grija zilnica e multora dintre noi. N-am fost pana acum obisnuiti sa ne gandim pe performanta/conversie pentru ca anterior crizei banii se faceau usor. Acum, a avea conversii (din) online e cel mai indicat mod de a face afaceri profitabile, in principiu nu costa prea mult.

Revenind, unul din scopurile principale ale existentei pe online e vanzarea/conversia de produse sau servicii. Prin SEO si SEM trimitem trafic (targetat sau nu) catre site-uri in scop de conversie. Ma rog, cele care fac asta…

Cand traficul incepe sa apara pe site si vanzarile nu cresc sau nu sint, ar trebui sa luati in calcul unele lucruri ilustrate in imaginea de mai jos:

N-o sa ma dau destept cu munca altuia, cu toate ca in .ro se poarta, imaginea e clara si cel care a facut-o are experienta in spate. Sper doar sa va ajute.

Citeste si:  Studiu: Heatmap de conversii pe zile si ore din zi in ecommerce-ul romanesc

Uite si sursa: Here it is: The first web analytics expert system for troubleshooting a drop in web site conversions

Apropo, tu stii sa dai sursa la ce postezi? Sau esti atat de destept incat tot ceea ce scrii e inventat/observat de tine?

Sharing is caring!

One Comment

  1. interesant, dar incheierea ma lasa cu gandul ca este un articol despre cine da surse sau nu…
    stim cu totii ca in romania e normal sa nu dai sursa, deci tu plagiezi acum 😛
    glumesc 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *