Nimicul lui Krumel

Cum faci o structura corecta in Adwords

Una din greselile de inceput pe conturile de Adwords e structurarea contului si a campaniilor. Dupa o analiza prealabila pentru cunvite cheie si concurenta, structurarea contului e importanta.

S-ar spune ca o structura buna de site are o oarecare influenta asupra scorului de calitate (Quality Score) datorita relevatei dintre campanie> ad grup> cuvinte cheie> anunt Adwords.

O greseala pe care o fac marea majoritate e sa isi puna cuvintele cheie intr-un singur ad grup. A doua greseala e ca atribuie un singur anunut unui numar mare de cuvinte cheie.

Nu e ok deloc. Nu ai controlul campaniei, nu vezi corect ce cuvinte cheie e relevant anuntului sau paginii, nu poti extima ce anunt Adwords e mai potrivit si pentru ce cuvinte cheie.

Apoi, nu poti filtra cum trebuie cuvintele cheie la care iti apar reclamele. E important ca in cazul in care vrei sa apari la un numar mare de cuvinte cheie cu relevanta si asemanatoare celor pe care le ai, sa poti tria cuvintele cheie care nu sint relevante.

O structura mai buna iti da un control mai mare, CTR mai bun si conversii mai multe.

In general, e bine sa faceti campanii pentru un anumit set de cuvinte cheie si sa le atribuiti anunturi specifice. Cu cat mai multe si mai specifice, cu atat mai bine. In cazul in care campaniile sint multe, incercati sa comasati ad grupurile in campanii ce suporta setari asemanatoare.

Sharing is caring!