Pe cat de pompos suna titlul, pe atat de 3 lei e si practica. Ca de obicei postul nu e despre o agentie Adwords anume ci despre o practica care sigur nu face parte din gama de “best practices” in Pay Per Click, decat daca dai peste clienti care au buzunarele largi. Se facea ca… Read More


Plecand de la un articol scris de Eric Schmidt pe blogul Google Europe Blog: “We built Google for users, not websites” am ajuns zilele trecute pe un link interesant prin care puteti opta pentru a nu salva unele informatii proprii de catre serverele celor de la Google.… Read More


Am mai scris despre piata care dezvolta tampiti ca subiect legat de o practica SEO eronata. Azi vorbim despre o alta practica des intalnita in zona agentiilor PPC pentru campaniile de Adwords. Se face ca in functie de disperarea clientilor unii PPC-isti ajung sa aplice strategii care nu sint prea etice. Profitand de disperarea si… Read More


Am mai vorbit despre personas intr-un articol mai vechi, mai specific despre segmentarea de piata ca etapa in crearea unei persona. De data asta vom vorbi despre personas pentru cei care folosesc motoarele de cautare si cum pot fi create scenarii de conversie cunoscand sau intuind cuvinte cheie pe care persona le-ar putea folosi. Sa… Read More


Dupa cum probabil stiti cu totii Google a lansat de curand noi rapoarte care vor fi foarte utile pentru toti cei care practica SEM (si nu numai), care pot fi vizibile in toate conturile de Adwords. Aceste rapoarte va pot ajuta foarte mult in timp, in a vedea care campanii/ad grupuri/keywords au convertit cel mai… Read More


Pe la inceputul lui Aprilie Google anunta, prin gura lui Matt Cutts, un nou factor SEO. E vorba de viteza de incarcare a unei pagini ca factor ce ajuta pozitionarile la cautari. Imediat a urmat in Webamster Tools si un plugin special cu care “poporul” isi poate verifica viteza de incarcare. Evident o noua isterie… Read More


De curand administrez un cont de Adwords al unei firme care se ocupa cu produse IT. In acest articol o sa va arat o greseala care te poate costa destul de mult si care iti afecteaza bugetul mai mult sau mai putin daca nu esti atent si il lasi pe nenea google sa “iti faca… Read More


Ca o continuare a postului despre Ad Sitelinks pe .ro, as vrea sa adaug cum poti monitoriza sau studia comportamentul utilizatorului si totodata sa vezi daca convertesc sau daca isi iau click-uri sau daca sunt vizite venite din aceasta sursa. Tot ce iti trebuie este un document excel in care sa iti poti grupa campaniile… Read More


Dupa cum anunta si Google la inceputul acestei luni, noua optiune pentru AdWords ads (Ad Sitelinks) cu posibilitatea de a adauga anunturilor, link-uri cu trimitere la diferite brand-uri, produse sau oferte promotionale pentru site-urile pe care le promoveaza advertiserii, m-am gandit sa fac un mic research si ceva teste pentru a vedea daca si noi… Read More